Ideoita Fun pelejä pelata InsideAsunto

Jos olet teljettynä sisällepieni asunto, jossajoukko lapsia , on aika saada luovia ja muutamia uusia pelejä . Kanssaoikea määrä mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä ,luettelo hauskoja sisäliikuntatilat on loputon , vaikka tilaa on vähän . Useimmat pelit eivät vaadi mitään, mutta pystyy elinten ja mielissä . Pelejä voi saada lapsia mukana , samoin kuin aikuiset . Assassin

Onko kaikki istuvat piirissä , ja valita yksi pelaaja onsalamurhaaja . Tämä pelaaja yrittää & quot ; tappaa & quot ; muut pelaajat kiinni heidän silmänsä ja silmäniskuja niitä . Henkilö, joka vilkutti täytyy laskea 10 ennen & quot; pudottamalla kuollut . & Quot ; Muut pelaajat yrittävät selvittää, kukasalamurhaaja on . Jos joku arvaa oikein , hän onvoittaja . Josarvaus on väärä ,pelaaja on poissa . Jossalamurhaaja onnistui tappaa kaikki muutkinhuoneessa , hän voittaa . Tämä pelejä myös voi pelata kävellään huoneessa kättelee . Salamurhaaja tekee jälkensä raaputtamallahenkilön kämmenen aikanakädenpuristus . Tietenkinsalamurhaaja voi heittää pois epäily antamalla niin monta nondeadly kädenpuristukset kuin hän haluaa .
Hunaja , Do You Love Me ?
< P > Kerää ympyrän ja valita yksi henkilö on keskellä . Että henkilö lähestyy joku muu pelaaja ja sano & quot; Hunaja , rakastatko minua ? & Quot ; Pelaajan täytyy vastata , & quot; Kulta, rakastan sinua , mutta en vain voi hymyillä . & Quot ; Jos soitin ei hymyillä tai nauraa , hän vaihtaa paikkaa henkilön kanssa keskellä . Muuten ,keskimmäinen henkilö siirtyyeri pelaaja kunnes hän onnistuu saamaan jonkun crackhymy . Keskellä henkilö voi olla niin typerä kuin hän haluaa aiheuttaa hymyillen , mutta hän ei voi fyysisesti koskettaa muita pelaajia .
Four Corners

Kuka on & quot , se & quot ; täytyy sulkea silmänsä ja laskea 10. Kaikki muut nopeasti scurries mihinkään nurkkaan . Avaamatta silmiään & quot ; Se & quot ; huutavat nurkassa yksi , nurkka kaksi , corner kolme tai nurkkaan neljä . Jokainen, joka on joka nurkassa on pois . Tämä prosessi toistuu, kunnes vain henkilö scurrying kulmasta kulmaan . Että henkilö on nyt & quot; se . & Quot ;
Anything Huutokaupan

Ennen huutokauppaa alkaa ,meklari tarvitsee tehdä lista luokkia hän on & quot ; näköinen & quot ; ja määrittää kunkin luokansatunnaisessa pisteessä arvo . Esimerkkejä voisi olla & quot ; jotain pienempää kuin minun peukalo & quot ; & quot ; jotain , joka pitää sinut lämpimänä , & quot ; & quot; jotain läpinäkyvät & quot ; tai & quot; jotain tasainen . & quot ; Älä anna kenenkään muun nähdälistan . Antaa pelaajilletietyn määrän aikaa vaeltaa ympäri ja kerätä mitä he haluavat niiden pussien . Kunaika loppuu , lukea pois listalta . Antaa jokaiselle pelaajalle pistettä jokaisesta erästä, joka täyttää allalista . Kuka oneniten pisteitä tuleemeklari .

Vastaa