Miten tehdä oma Shaped sokkelo peli

labyrintti on eräänlainen pulmapeli, joka voi ottaa monia kokoja ja muotoja . Se voi testata kekseliäisyyttä ja ilahduttaa meitä luovia kokeiluja . Sokkelo tarvitsee alkaa ja päättyy pistettä . Lisäksi sillä olisi tarjota tarpeeksi haastetta antaakohdeyleisötunnetta saavutus . On olemassalukemattomia tapoja tehdä oman sokkelo peli , mukaan lukien suunnittelu tietokoneohjelmat , piirtäminen ne paperille tai luoda 3 – D rakenteeseen . Voit piirtää paperille sokkeloita grid -järjestelmät , jotka hyödyntävät joko lisäyksiä tai vähennyksiä kehittäälopullinen sokkelo game.Things tarvitset
Grid paperi
Hallitsija
Eraser
Värillinen merkki
Näytä lisää Ohjeet

1

Piirräulkoa luonnoksentarkoitus sokkelo arkille ruudutetusta kuvaaja , käyttäenhallitsija . Valitseyksinkertainen geometrinen muoto, kutenneliö tai suorakulmio , joka hahmotteleesokkelo kehä . Teerajan käyttäenpariton määrä ruutuja pitkin kummassakin reunassa .
2

KynäX kussakinsyrjäisimpien ristikkoneliöiden joissa kartoitetaankehä sokkelo . Käytä valo lyijykynämerkinnät että voit poistaa myöhemmin tai salata värillisellä tussilla.
3

Kehitysruutukaava muullerajautuu alueen . Aloita tyhjällä neliön yläreunassa vasemmanpuoleisin rivi . Merkitse seuraava neliöpiste keskellä . Vaihtoehtoisessa tyhjä ja pilkullinen neliöt pitkin koko pituudelta rivi . Alternate piste – ja X – kuviollinen neliöt loppuunseuraava rivi , jälleen , alkaenvasemmanpuoleisin aukiolla . Vuorotella näiden kahden malleja täyttämäänjäljellä olevat rivitverkkoon rajan .
4

Valitse yksi X neliön joukostakehä neliöt edustamaanaloituskohtanasokkelo , ja toinen X neliöneri puolellaverkkoon edustamaanpoistumispaikka. Käytä vain X: n, jotka ovat reunallalinja. PoistaaX: n päässäneliöt nämä kaksi asentoa .
5

Luopolveileva polku sokkelon läpi pyyhkimällä vain neliöitä pisteellä , alkaenaloituskohtaan . Tarjoavat runsaasti käänteitä matkan varrella , ja eivät sallipolku ristiin . Endpolku poistumispaikassa .
6

Lisää umpikujia toteamalla , jossa tyhjä neliöt olemassa solitarily ja pois tärkein polku. Etsi tyhjä neliöt ja poistaapisteitä ja X: n , jotka johtavat heidätpäähaaran . Prosessi toistetaan niin monta stand -alone tyhjä neliöt kuin mahdollista .
7

Trace ylioleva sisäinen X-ja dot neliöt käyttäenmarkkerin muodostavat seinät sokkelo .

Vastaa