Miten kirjoittaa johtolankojaMurder Mystery Dinner Theater

Murhamysteeri illallinen teatterin voi tarjotasuuren määrän viihdettä . Murha salaisuudet eivät rajoitu ravintoloita ja teattereita . Kuka tahansa voi isännöidä yksi . Voit myös kirjoittaa oman murhamysteeri vihjeitä sijaan ostaapremade pakki . Näitä yksinkertaisia ​​ohjeita alkaa teitä tapa luodayksi-of – a-kind murhamysteeri illallinen theater.Things tarvitset and pen kuva Paper
Computer , valinnainen
muistilappuja

Näytä enemmän Ohjeet
1

Kirjoitakäsikirjoitus kynää ja paperia taitietokone . Aloitaääriviivat tai toiminnon, täytä tyhjät sieltä . Ajatteletontin oman tarinan oman henkilökohtaisen rikospaikalle . Sinun ei tarvitse kirjoittaa vuoropuhelua hahmot – monet murha mysteereitä voi olla ad – libbed kunhan jokainen pelaaja tietää hänen luonteensa ja paikkansatarina .
2

määrittää, kuinka kauan haluat murha mysteeri kestämään. Aika tulee olemaanvaltava osa kuinka kauan hahmotellut käsikirjoituksen pitäisi olla. Käsikirjoituksen vähintään 20 merkkiä kestää noin kaksi tuntia , jotain tapahtuu viiden minuutin välein . Vieraat alkaa vaeltaa jos se kestää yli kaksi tuntia . Jos tarvitset jotainhieman lyhyempi , tiukentaakirjoitus jättämälläpienempiä johtolankoja . Hahmotellut käsikirjoitus on viisikymmentäseitsemän yli kuusi sivua pitkä .
3

Pick keskeisiä toimijoita . Jotta voit murhamysteeri toimisi oikein , olet menossa on jakaa scriptkourallinen pelaajia . Tämä määrä vaihtelee perustuumonta merkkiä pelaa . Esimerkiksiryhmä 20 olisi kuudesta kahdeksaan keskeisiä toimijoita . Nämä pelaajat tulevatensisijainen epäilty , uhri ( t) , etsivä ja tappaja . Loputvieraat ovatrooli yrittää ratkaistaasian .
4

Centerinensimmäiset vihjeitäkeskeisiä toimijoita . Haluat kirjoittaamurhamysteeri johtolankojakeskeisiä toimijoitaniin, että otetaan syyttää pois niistä vuoksipelin , mutta myös antaa vihjeitä valitsetappaja .
5

kehittäämerkkiä. Lisäksikäsikirjoitus, tarvitsetvalettu merkkejä, joita täsmää vieraillesi , valitsevat joka soittaa mitä merkki . Johtolankojavalettu merkkejä kirjoitetaan poistaa joitakinsyyllisyydenkeskeisiä toimijoita , mutta vain riitä pitämääntarinan käynnissä . Et halua joku mietitäänvastaus viiden minuutin jälkeen peli on alkanut .
6

Kirjoita joitakin johtolankoja , joissa on enemmän kuin yksi merkitys antaa merkkiämahdollisuuden arvailla asioita ennen kuin päätökseen . Antaa kunkin merkinmotiivi pitäävirtauksen liikkuvat .

Vastaa