Motor Bicycle Pelit

Koska tekniikka niiden takana on kehittynyt , niin myös on moottoripyörä kilpa -pelejä . Alkuperäinen moottoripyörä pelit olivat pohjimmiltaan pelejä, jotka vieritetään puolelta toiselle tavalla, joka hyödyntäähieman muunneltu versio side-scrolling seikkailu videopeli koodi . Koska tekniikka saa edelleen sprite manipulointi , ja myöhemmin 3 – D monikulmion mallintaminenkilpailija ja tietenkinmoottoripyörä videopeli kehittynytrealistisen pelikokemuksen . 8 – Bit Era -vieritys Generation

8 – bittinen aikakausi videopelejä hallitsiNintendo Entertainment System , Sega Master System onkakkossijalla myynnin useimmilla markkinoilla . Moottoripyörä kilpa-pelejä tämän aikakauden kaikki suositellutpyörä rullata pitkinvaaka-tai pystytasossa , ilman sprite skaalausta , koskatekniikkaaikakaudella ei salli syvyysnäköä ja sellaisena , nämä pelit eivät välittäävarsinaisessa merkityksessä nopeus . Tavaramerkki pelejäaikakausi oli Nintendon Excitebike ja Segan Enduro Racer .
16 – Bit Era – ensimmäisen persoonan näkökulmasta

videopeli teollisuus eteni16 – bittinen sukupolven kynnyksellä90-luvun alussa ,Sega Genesis ja Super Nintendo konsolit hallitsivatteollisuus , jonka myynti on noin tasaisesti jaettu . 16 – bittistä tekniikkaa sallittu moottoripyörä pelejä edetä pidemmällevaltakunnassa yksinkertaisesti siirtämälläsprite pitkinnäytön ja areenalle sprite skaalausta . Sprite skaalaus antoi näiden moottoripyörä pelejä tarjoavat nyt takana- ratsastaja ja ensimmäisen persoonan näkymät antavat pelaajalle mahdollisuuden tuntea niin kuin hän todella liikkuu eteenpäin . Tunne nopeutta välittyi tekemällä sprite kuvaajana tausta esineet kasvavat suuremmiksi kuinratsastaja eteni . Electronic Artsin Road Rash ja Segan Super Hang -On olivatmerkittävimpiä pelejäaikakauden .
32 – Bit Era – Polygonal Modeling

32 – bittinen aikakausi videopelit tulivat täyteen kukoistukseensa vuonna 1995käyttöönSony PlayStation ja Sega Saturn ja1996 vapauttamaanNintendo 64 . Tämä olisukupolven 3D-ja polygoneja , kutengraafinen valtaa näiden 32 – ja 64- bittinen konsolit nyt sallittua tosiajassa 3- D luvut muodostuu polygoneja . Painopiste siirtynytensimmäisen persoonan näkökulmasta jakursseja , polkupyörää ja ajajat alkoivat tehdä polygoneja yli sprite , joka mahdollistaaenemmän painoarvoa syvyyttä ja nopeutta . Electronic Artsin Road Rash on uusittava käyttäen tätä monikulmaisia ​​tekniikkaa, mutta pelejä kuten Segan Manx TT Superbike näytetään kuinka polygoneja voisi todella siirtyälajityypin eteenpäin .
Post 32 – Bit – Polygon Tarkennukset

Ottamalla käyttöönSony PlayStation2 , Microsoft Xbox ja Sega Dreamcast kynnyksellä2000-luvunmonikulmaiset liikkeen edelleen kehittynyt . Nämä koneet kykenivät tekemään enemmän polygoneja sekunnissa, minkä ansiosta yksityiskohtaisempia ajoneuvoja , ratsastajat ja ympäristöt ja mahdollistaakorkeamman kuvanopeus . Valmiudet tehdä siitä polygoneja sekunnissa ja miten se kasvoi käyttökelpoinen runko – hinnat mahdollistipelejä liikkuvat pehmeämmin , sekä välittäänopeampi mielessä nopeus kuin aiemmat konsolit .

Vastaa