Miten saadahyvä juoni SmackDown vs. RAW 2010

Kuten kaikki ammatillinen paini katsoja tietää , puoletkiinnostustaohjelmointiin tuleetarinankerronta . ” Smackdown vs. Raw 2010 ” pelaa tämän käsitteen avulla pelaajat voivat luoda omia tarinoita , tehokkaasti kaikin soitinpaini booker . Kuten todellinen paini ohjelmia , tarinoita tulee täsmätä muodostumisen ja maksaa pois saamalla tarpeeksi toimintaa tapahtuu sekä sisään ja ulosrengas , sekoittamalla Backstage ja – renkaan vuorovaikutuksessa , viivyttämällä suoraa vastakkainasettelua kunnesoikea hetki ja tietää milloin lopettaa tarina . Ohjeet

1

Begin pieni . ” Smackdown vs. Raw 2010 ” mahdollistaa useiden tarinoita venyttää yli kahden vuoden ajalta ohjelmointi , tulee viikoittain televisio-ohjelmia ja kuukausittain pay- per – katselua . Luomisen sijaan lukuisia, pitkäaikaisen tarinoita kerralla , keskittyä tekemään pieniä tarinoita aluksi . Kun olet tyytyväinen perusasiattarina luoja, alkaa kehittää isompi tarinoita .
2

Jäsennystarina ennen . Varmista, että tiedät , kuinka monta näytä verran ohjelmointia tarvitaan tarinan täydelliseksi . Selvittää, milloin lisätä iso animaatioita ja kehitystätarinan .
3

Save one – on- one yhteenotot pay – per – katselua . Kuten todellinen ammatillinen paini tarinoita ,ilmaisia ​​näytöksiä ( Raw , Smackdown , ECW ) pitäisi rakentaa jopapay – per – katselua . Huipentumatarina ei tule antaa pois . Käytä erilaisia ​​muunnelmia , kuten backstage segmentit , tag otteluissa , run- ins ja post -ottelussa tappeluissa työntäävihanpito pitäenkahden ( tai useamman ) Keski painijoita erilleen kunnespay – per – view .
4

Käytä muita painijoita , varsinkin jos kehittää enemmän kuin yksi tarina kerrallaan . Tämä on erityisen tehokas pitkän aikavälin varaus . Jos haluat ollavälinen kulma CM Punk ja Randy Orton viime useita kuukausia arvosta osoittaa , harkitse muita painijoita , että yksi tai molemmat ovathistoriaa , kuten Cody Rhodes taiUndertaker , tehdäjuoni . Tämä pitäätarinan tuoreena ja voi rakentaa liikkuvaan yksipainijat osaksitarinaa jonkun toisen kanssa , esimerkiksi kerran Punk tehdään Orton hän voisi siirtyätarina Rhodes kun Orton kauna kanssa Undertaker . Sitten kaksi saadaan takaisin .
5

Älä ylivaraa run- ins tai suuria tapahtumia . Vaikka ” SmackDown vs. Raw 2010 ” antaa niin valtavia asioita kuin auton räjähdyksiä , nämä tulisi säästää , kuntarina todella tarvitseeintensiteetti vauhtia juuri ennenloppua . Samoin run – ins tullut hyvin vanha ja halpa , jos sitä käytetään liian usein . Ajattele uusia tapoja pitääpainijoita erottaa ennenpay – per -view- otteluissa .
6

Luo yksityiskohtainen segmentit käyttämällä erilaisia ​​ilmeitä , kamerakulmat ja ympäristöissä . Backstage segmentit olisi ainutlaatuinen , mielenkiintoinen ja suunnattutärkeitä osiatarina . Samoin ei olepainijoita sanoa jotain , joka voisi näkyä toiminnassa .
7

Luo mielenkiintoisia esteitäpelaaja – ohjattu merkki . Toisinaan se voi olla mielenkiintoista saada epätavallisia ehtojapelaaja täyttää , kuten ottaa menettääottelun pudotanimike tai hylätään käyttäenaseenavihasi kilpailija . Kuten suurtapahtumat näitä tulee käyttää harkiten , mutta voi uudistaa kiinnostusta enää käynnissä tarinoita .
8

Varmista, että on seurauksiatoimia . Jospainija on hakattu backstagella , tai onauto räjähtää kun he kävelevät , ne pitäisi näyttääfyysinen vaikutus kyseisen tapahtumanseuraavalla kerralla ne näyttävät .
9

Käytä internetistä palautetta . Lähettämistätarina verkossa mahdollistaa muiden pelaajien arvostella sitä jopa viisi tähteä . Vaikka aina tulee olemaan joitakin peikkoja , huomaapalautetta muilta pelaajilta ja käyttää sitä vahvistamaan tätä tarinaa taiseuraavaan .
10

Tietää milloin lopettaa tarinasi . Monet tosielämän paini bookers sitoutuavirhe ottaatarinan mennä paljon kauemmin kuin sen pitäisi. Tyydyttävä lopetus voi tehdäkunnon tarinan tulla suuri .

Vastaa