Pelaaminen Nerf Dart Tag

Ajattele paintball ilman sotkua ja olet Nerf Dart Tag . Peli ja laitteet pelaajat voivat metsästää ja ampua toisiaan ilmantuskaapaintball tairoiskumisen maali . Vaahto darts on helppo ja turvallinen pelata sisä-kuin ulkopuolella . Nerf Dart Tag mukana tuleeerityisesti suunniteltu maalin liivi , joka kertoo missä olet osuma vastustaja . On olemassa erilaisia ​​tapoja pelata one-on -one hauskaa tai joukkue action.Things tarvitset
Kaksi kankaan paloja
Näytä MoreInstructions
valmistelu
1

Laita pisteytys liivi yli oman päännumeroitu puolella yli rintaa. Säädäolkaimet. Työnnähihnat , jotka menevät vyötäröllä reikien läpiedessä , taita ja kiinnitä niin se on tiukalla .
2

LaitaVision Käytä suojalaseja , että Nerf tarjoaa .
< Br >
3

Lataa kaikki 10 tikkaa osaksiaseen laukaisua putket . Vedädian päälläaseen , kunnes se napsahtaa .
One-on -One Play
4

Hit vastustajan kanssa niin monta tikkaa kuin mahdollista yhdellä kierros ammuksia . Kuka tunnisteettoinen henkilöeniten voittoja .
5

ampua vastustaja niin monta kertaa kuin mahdollista . Jokainen pelaaja voi käyttää uudelleentoisen pelaajan darts että kaipaamaan . Voittaja tässä versiossa onhenkilö, jolla onvähiten dartspisteytyksen liivi .
6

Päätäuseita kohtia , 150 mm , ennen kuin aloitatpelin . Jokainen pelaaja ampuu numeroidut tavoitteettoisen henkilön liivi . Numero kunkin osuma vähennetään sitten alkuperäinen 150 pistettä . Esimerkiksi , jos ammut10 tavoitteenliivi , pistemäärä laskee 140 .Ensimmäinen pelaaja nollaa voittoa .
7

Seiso back- to-back vastustaja. Jokainen teistä vie 10 askelta eteenpäin sitten kääntyy ja ampuu kaikkitikkaaaseellatoinen pelaaja . Pelaaja jolla on eniten osumia voittaa .
Joukkue Pelit
8

Tuli niin monta tikkaa kuin mahdollistapelaajien vastakkaisella joukkue uudelleenlastaus niin monta kertaa kuin mahdollista . Kun saat osuman , olet ulkona . Viimeinen pelaaja, joka ei ole eliminoitu voittaa .
9

Pickhenkilö mennä ilman asetta , joka on” kani . ” Kani juoksee ja vuotia . Minuutin kuluttua ,muut pelaajat yrittävät löytääkanin ja merkitä hänettikka . Kun tagged ,kani voi valita toisen pelaajan ottamaan hänen paikkansa , juosta ja piiloutua . Tämä pelaaminen jatkuu niin kauan kuin pelaajat haluavat .
10

Jaetaan kaksi joukkuetta jokaisella onyhtä monta pelaajaa . Valitse kaksi kodin perusta . Laitapala kangasta tailipunnäkyvä piste kussakin kotipesään . Pelaajat jokaisen joukkueen yrittää kaapatatoisen joukkueen lippu ja palauta se oman kodin perusta saamatta kanssatikan. Jos pelaaja ilmanlippua iskisitikka , hän menee takaisin joukkueensa kotipesä ja laskee 20 ennen saada takaisin peliin . Jospelaaja, jollalipun saa osuman , hän pudottaalipun , menee hänen kotipesä ja laskee 20: een.Lipun joko pysyy siellä, missä se on tai sen tiimin jäsenet yrittävät palauttaa sen omaan tukikohtaan saamatta .

Vastaa