Inside Pelit toisen ja kolmannen luokan

Kunsää on kolea ulkona , pitää toisen ja kolmannen luokkalaiset kiireinen sisätiloissa viihdyttäviä pelejä . Pelit voi auttaa opiskelijoita rakentamaan ystävyyssuhteita ja sosiaalisia taitoja . Muutamia tarvikkeita , mielikuvitus ja joitakin ideoita , sinulla on kaikki mitä tarvitset luoda sisällä pelejä opiskelijoille . Kannusta lapsia tekemään parhaansa myöntämällä pieniä palkintoja , kuten kyniä tai karkkia , pelin voittajia. Rele Pelit

Jaa lapset kahteen joukkueeseen ja siirtää kaikkipöydät pois tieltä . Merkitselähtöviivalla jawalk- riviin 15 metrin päässä toisistaan ​​. OnTeam Lines ylös lähtöviivalla ja antaaensimmäinen pelaaja molemmista joukkueista linepieni vaaleanpunainen pyyhekumi . Kun sanot , ”Race ” jokainen lapsi on sijoitettavapyyhekumi päätään ja kävellä niin nopeasti kuin hän voi towalk- riville . Hänen täytyy tulla takaisin ja merkitseseuraava pelaaja linjassa , joka täytyy tehdäsama asia . Jospelaajalta loppuu tai putoaapyyhekumi, hänen täytyy aloittaa alusta . Ensimmäinen joukkue maaliin voittaakisan . Toisen vaihtelua , käytäsuuri kuivapyyhittäville pyyhekumi lapsille tasapainoa päälaelleen .
Corner Pelit

Labelneljä kulmaaluokkahuoneessa , 1 , 2 , 3 ja 4 . Valitse yksi pelaaja on ”se” ja hänet istuakeskellä huonetta hänen päänsä alas . Hänen täytyy laskea 10 ja huutamaan yksi luvuista . Jos hän huutaa , ” 2 ”, jokainen lapsi seisoo nurkassa 2 on poissa pelistä . Jatka pelaamista kunnes vain yksi pelaaja jää , kuka onvoittajapeli ja onseuraava ” se . ” Toisen vaihtelua , jokaisessa nurkassaeri väriä .
Marble Pelit

Otakansipahvilaatikko ( kutenshoebox kansi ) ja leikkaa viisi piireissä vaihtelevat pienistä suuriin . Pienin aukko olisi tuskin mahtuumarmoria jasuurin on vähintään kolme kertaakokomarmoria . Laitaiso pahvilaatikkomaahan ja on yksi lapsi pidäkansi suoraan ulos yliruutuun . Laittaamarmoriakansi ja on hänen yritä ohjatamarmoripienin reikä. Merkitse reiät pistearvot , joissapienimmissä olieniten arvoa ja suurin jolla on pienin arvo . Jokainen lapsi yrittää heittäämarmoria reikien läpi ansaitaeniten pisteitä . Lapsi, joka ansaitsee eniten pisteitä, voittaapelin . Jotta peli kovemmin, tehdäreikiä pienempiä .
Liina Pelit

Jaa luokka kahteen joukkueeseen ja antaa jokainen joukkueliina. Käytäköyttä tai naruajakaaluokkahuoneessa kahtia . Ovat yksi joukkue poistua huoneesta , kuntoinen joukkue piilottaaliina ontoisen joukkueen puoli . Että joukkue lähtee jatoinen joukkue tulee salata liina. Kun sanot , ” Go ”,joukkueen pitää yrittää löytäähuivintoinen joukkue piilottivat heidän joukkueen puolella . Ensimmäinen joukkue löytää liina voittaa pelin . Muutoshakemus jakaa luokan neljä joukkuetta ja jokainen joukkue piilottaaliina toisen joukkueen osaluokkahuoneessa .

Vastaa