Kotilo pelit

Kun ajattelemme simpukankuoria , me yleensä kuvitellaranta täynnä aarteita löytää ja tutkia , mutta kuoret löytyy järviä , puroihin ja maalla . Kuoret , valmistettu kalsium , toimivat suojaa nilviäisiä . Exoskeletons ,hieno sanakuoret , suojaavat ja muoto nilviäinen on pehmeä runko . Suunnittelumollusk n kuori auttaa se kaivautuu hiekkaan , yöpyäalapinnalla tai vedessä tai saaliin ruokaa . Yritä tunnistaatyypit kuoret löydät ja käyttää niitä näitä kotilo pelejä . Kotilo Grid

Tämä ruudukko peli simpukat sopii esikouluikäisille ja kindergarteners . Pelata , tarvitsetpussillisen pieniä simpukankuoria ,tavallinen arkki 8 & frac12 ; x 11 tuuman paperi ,kynä tai merkki ,hallitsija jakuolla numeroilla . Mitata ja piirtääruudukko 1 tuuman ruudutpaperi jokaiselle pelaajalle. Laminaattiristikot , jos aiot pelata peliä usein . Puolestaan ​​koostuurullakuolee , laskee ulosuseita kuoret samanumero näkyykuolee ja tankkaamalla verkkoon , laittamalla toinen kuori kunkin neliönverkkoon. Vuorotellen , kunnes yksi pelaaja täyttyy hänen verkkoon . Vanhemmille pelaajille , suurentaa verkkojen ja käyttää matematiikkaa se, muistikorteista eikäkuolla . Lisää kuoret omaan verkkoon samavastaus ongelmaan onflash-kortti .
Muisti

Tarvitset noin 16 simpukankuoria ja kaksi pakkausta Sea Life -aiheisia tarroja . Lisää simpukat ja tarroja lisätä vaikeutta tämän pelin . Asetatarra sisäkkäin kuori , varmista siellä on pareittain . Käännäkuorettarra alaspäin ja sekoita ne. Järjestää ainakin neljä riviä tai neljä kuoret kukin . Pelaajat vuorotellen kaatuminen kaksi kuoret , etsiimatching pari . Jos hän ei löydäparia , käännäkuoret , tarra alaspäin , jaseuraava pelaaja aloittaa . Awardpisteen löytäämatching pari ja että pelaaja saa uuden vuoron . Jätä pareina ylöspäin pöydälle .
Aarteenetsintä

Tässä on hauska tapa käyttääkuoret te kerätään rannalla . Sitä paitsi kuoret , sinun nauhat paperia , teippiä ja” aarre . ” Kirjoita vihjeitä mikälöytö” aarre ” onnauhat paperia ja teippaa ne sisälläkuoret . Piilotakuoret jos ne eivät ole liian vaikea löytää . Pelaaja voittaa käyttämällä johtolankoja löytää” aarteen ”.
Kotilo Relay

Jätä yhtä monta simpukankuoria kaksi ämpärillistä . Asetaämpärillistä kuoretsopiva adn saman matkan päässä , mukaaniänpelaajia . Jakaapelaajat tiimeihin . Jätä tyhjä ämpäripäähän kummankin joukkueen . Ensimmäinen pelaaja molemmista joukkueista juoksee joukkueensa ämpäri kuoret , nappaa yhden , juoksee takaisin ja antaa oivan ämpäriin kärjessä joukkueensa linjaa . Ensimmäinen joukkue siirtää kaikkikuoret voittaa .

Vastaa