Fun With Marbles

Marbles houkutella kaikenikäisille lapsille . Värikäs lasi palloja tarjoavat useita viihteen mahdollisuuksia . Monet marmori toiminta edellyttää vainmuutamia perustarvikkeita , joten ne on helppo tehdä koska tahansa . Valvo aina pienten lasten pelatessa marmorit , koska ne aiheuttavattukehtumisvaaraa . Sallilapset johtoon,marmori toimintaa , kokeilemallamateriaalien saavuttaa erilaisia ​​tuloksia. Marble Maze
< p >marmori sokkelo tai kilparadalla vaatii vain muutamia materiaaleja , mutta tarjoaa tuntia hauskaa . Ajatuksena on luodajatkuva putkimarmorit rodun alas lattialle . Aloitatuolin tai pöydän kuinkorkein kohtasokkelo . Kerää muita esineitä ympäri taloa , joka vähitellen saada pienempi . Esimerkkejä ovatjalka jakkara , kirjoja tairoskakoriin . Kerää wc-paperi , käärepaperit ja paperia putketradalla . Käytä maalarinteippiä liittää putket , luoreittimarmorit . Käytä pienempää pituudet putkien luoda käännöksiäsokkelo . Tee se niin pitkä ja monimutkainen kuin lapset haluavat . Reiät leikattupäälle joidenkinputkien avullalapset nähdämarmorit edetessä putkien läpi . Käytäkerätyt esineet kuinehdotus viivyttääsokkelo vaihtelevin välein . Asetakoskevaa lopullista putken kulhoon kiinnikuulia . Vapautamarmorit ylhäältä ja anna niiden pitäisi tinkiä .
Marble Painting

Marbles tarjotatoteuttaaerillinen maalaus tekniikka . Valitsematala lokero tai pyöreä säiliö . Se saa maalata sitä , joten valitsevanhempi astiaan . Pahvilaatikko toimii myös hyvin . Leikkaapala rakentamisen paperia tai kartonkia että se mahtuusäiliön pohjalle . Kaadapieni määrä tempera maalipaperilautanen . Pudotamarmori osaksimaali . Aseta sekontti vuorattu paperilla . Rullaamarmori ympäri paperille luodaabstrakti kuvio . Toista, jossa käytetään eri värejä tempera maali .
Marble Pelit
< p >erilaisia ​​marmori pelejä olemassa viihdetarjontaa . Jätäsilmukan ohut merkkijono lattialle . Tarjota kullekin pelaajallejoukko 10 marmorit , eri värejä jokaiselle pelaajalle . Vuorotellen ammuntamarmorit osaksimerkkijono silmukka noin metrin päässä , yrittää tyrmätä vastustajan marmorit kun pitää omasisilmukka . Säädäetäisyys tarvittaessa vastaamaankehitystasoa osallistujien . Määrittämiseksi, kenellä oneniten kuulia sisällämerkkijonon lopussakierroksella , myöntämälläkohta kyseiselle henkilölle . Jatkamaan peliä tahansa määrän kierroksia . Henkilö voittaaeniten kierroksia onkokonaiskilpailun voittaja . Kannustaosallistujia luoda uusia versioitapelin lisää viihdettä .

Vastaa