Miten CompleteLegend of Zelda : Spirit Tracks Kartta

Edetessäsi ”Legend of Zelda : Spirit Tracks ”, sinun täytyy jatkuvasti perääntyä Tower of Spirits kerätä palasetRail Map kerrotaan, miten saada jokaiseen uusi temppeli . KeräilyTuli Realm Kartta ,viimeinen palaRail Map , voit lopettaakarttaa . Keräily tämä palakarttaa vaatii sinua ratkaisemaanjoukko arvoituksia jotta kiivetä 13.-17. kerroksessatorni Spirits . Ohjeet

1

PalaaTower of Spirits päätyttyäQuest Snow temppeli . Puhu Anjean ja hän kerron teillehieman lisää saadaTuli Kartta ,lopullinen palaRail Map . Annatorni ja kiivetä13. kerroksessa .
2

Tutki13. kerroksessa , mutta varoaPhantom Eyes . Silmät toimivat kuten valonheittimet ja lähetä Warp Phantoms jälkeen . Dodge niiden katseet tai voittaa ne edetäkseenlattialle . Kun tutkit , löydät kaksi Phantom Silmät vartiointi Tears of Light , jossa sinun täytyy voittaa kerätäkohteita . Kun ensimmäinen Tear of Light , löytää patsaat kalaa . Käytä ruoska vetäämiekan kädestäkeskellä patsas , asetamiekka kädessäoikeus patsas . VältäPhantom Eye ja avaaviereisen aarrearkkupieni avain .
3

Käytäpieniä näppäintälukitun oven lähelläWarp Phantom roosting paikalla , kiipeäportaita14. kerroksessa . Pään etelään ja tappaaPhantom Eye . HäiritäWarp Phantom joka vartioiTear of Light heittää bumerangin seinään lähistöllä . KerääTear Valon ja lakkoWarp Phantom niin Zelda voi hallita sitä . Mene takaisin alas13. kerroksessa .
4

Head lounaaseen ja tappaaPhantom Eye . Kiivetäportaat ja sillan päästäaarrearkku kädessään pieni avain . Head länteen ja avaalukitun oven . Jätä linkkiä kristalli kytkin tällä alalla ja hallita Zelda . Warp luoteeseen , tappaaPhantom Eye , sitten pään lounaaseen löytää toinen kristalli kytkin . Lyö sitä , siirtyä välittömästi takaisin Link ja hänet löydettävä hänen kristalli kytkin . On Zelda palata Link , mene sitten ovesta juuri avattu .
5

tappaavihollisia tällä alueella Zelda , niin jätä häntäkytkin lähellähiekkaa . Onko Link ylittäähiekkaatoisen kytkimen , sitten on molempia merkkejä osuma niiden kytkimet muodostaasillan Zelda voi ylittää . Toista tämäpiikki alue , mutta lähettää Zelda esille jättää Linkki osumasiirtyy muodostavat toisen sillan . Ylittää sen ja löytääkalan patsaita . Käytäruoska poistaamiekan yhdestä patsas , niin laita semuiden avaamaanoven15. kerroksessa .
6

Head jopa15. kerroksessa . Tämä koko lattia on lähinnäjoukko arvoituksia samankaltaisia ​​kuin juuri ratkaistu . Sinun täytyy vaihtaa ohjaus välillä Link ja Zelda ylittämään piikkarit ja edetä lattian läpi . Seuraalineaarista polkua piikkejä ja kytkimet , ohjaus siirretään molempien merkkien tarvittaessa päästäpäähänlattiasta . Kerääavainaarrearkku lähelläiso ovi ja avaalukitun oven päästä16. kerroksessa .
7

On Zelda loimi toiselle puolellekarttaa ratkaista palapeliä tämän huoneen . Katsokuvio että Phantom käyttää ja on Zelda jäljittelevät se avaaovenkeskellä huonetta . Yläkerran 17. kerrokseen . Linkin miekka pysähtyy hehkuva ja Zelda palautuu normaaliksi . Kävele ylösportaita päästäTuli Rail Map .

Vastaa