Magic the Gathering Card Pelisäännöt

Magic the Gathering onsuosittu strategia korttipeli ensimmäinen keksi Richard Garfield kuintutkimuksessa matemaattinen todennäköisyys . Wizards of the Coast ,joka omistaakorttipeli , hyötyneetpelin suurta suosiota koko 1990-luvun , kehittää järjestelmiä turnauksessa ja pitää harrastus myymälää liiketoiminnan eri puolilla maata . Pelisääntöjä voi kestäämuutamia pelejä tajuta , muttaperusasiat ovat melko helppo hallita . Materiaalit tarvitaan pelata

Jokainen pelaaja Magic the Gathering tarvitseekannella Magic kortteja ( kutsutaankirjasto) koostuupelaaja vähintään 60 yksittäistä korttia . Soittimessa tarvitsee jonkinlaista laskurin seurata hänen elämänsä yhteensä koko pelin . Tämä voidaan helmiä ,erityisesti luotu ”elämä laskuri ” tai yksinkertaisesti kynää ja paperia . Jokainen pelaaja aloittaapelin 20 elämää .
Pelin tarkoitus

pelaaja voi voittaapeliä Magic the Gathering kahdella tavalla: vähentäävastustajan elämä yhteensä nollaan tai kulumisenvastustajansa alas kunnes hän ei ole kortteja jäljellä lukea hänen kirjastosta . Pelaaja saa aikaantehtäväksi whittling elämän pois hänen vastustajansa käyttämällä hänen kannella kutsua olentoja ja loitsuja taistella hänen puolestaan ​​.
OsatBasic magic Deck

viisi väriä olemassa magic the Gathering : valkoinen , vihreä , sininen , punainen ja musta . Kukin näistä väreistä edustaaeri tyyliä taikuutta ja on loitsuja , maa ( tuottamiseksi oikeinkirjoituksen valu teho) ja olentoja liittyy siihen ja ainutlaatuisia vahvuuksia ja heikkouksia . Suurin osa kannelle Magic on rakennettu käyttäen kahta väriä . Perus kaksivärinen Magic the Gathering kannella , valkoinen ja vihreä , se näyttää tältä : 12 Metsät ja 12 Plains ( maa ) , 10 valkoinen olentoja , 10 vihreä olentoja jaseosta 16 valkoinen /vihreä loitsuja .

kortti rajoitukset

Pelaajat on rajoitettu sen suhteen, miten monta kunkin nimetty korttimagic- kansi voi olla . Yleensäraja neljä kopiota tahansa olento, oikeinkirjoituksen tai esine voidaan sisällyttääkannella , mutta ei rajoituksia ovat olemassa , kuinka paljon maatapelaaja voi käyttää . Ainutlaatuinen tai ” legendaarinen” kortteja olemassa Magic the Gathering ja merkitään sellaisenaanpelikortti . Vain yksi näistä korteista (kumpaakin legendaarinen kortti ) on sallittua kohti Magic- kannella .

Ajatuksena on rakentaaMagic- kannella sisältävät kortit olennainenpelaajan voittoisa strategia määrinä neljä, mutta myös kortteja, jotka voivat ovat käteviä vain tietyissä pelitilanteissa määrinä yksi tai kaksi . Tämä ajaatodennäköisyys saada hyödyllisiä kortteja korkeampi ja tilannekohtaista kortteja pienempi .
Käännösrakenne

Peli hajotetaan kierrosta , jossapelaaja yrittää heittää loitsuja ja kutsua olentoja hänen magic- kannelta voidakseen tuhota vastustajansa . Pelaaja aloittaapelin vetämällä seitsemän korttia hänen kannelta . Jos ei maa ( välttämättömiä loitsuja ja kutsua olentoja ) on laadittu tämän ensimmäisen vetää kannelta ,pelaaja osoittaa hänen käteen vastustajansa , shuffle ja piirtää uudelleen.

Puolestaan ​​alkaa piirtämällä yksi kortinpelaajan oma kirjasto , sitten pelaamaata ( kutenTavallinen vai Forest) kortti . Vain yksi maa kortin voi pelata per pelaaja vuorollaan . Seuraavapelaaja voi käyttää tätä maata , joka generoi yhden manaa sen sopiva väri ( Plain on valkoinen , ja Metsä on vihreä ) taikoja /kutsua olentoja hänen kädestään . Jokainen kortti Magic the Gathering onvalu kustannuksia sen oikeaa yläkulmaa . Tämä osoittaavärin manaa ja tarvittava määrä sijoittaa kyseistä korttia peliin . Joitakin olentoja ja loitsuja pelataan hyvin nopeasti , kun taas voimakkaita loitsuja /olentoja saattaa kestää useita kierroksia rakentaatarvittavat manaa heittää . Kunmaa on käytetty sen manaa lumota tai kutsuaolennon pelata, sitä ei saa käyttää uudelleen vastapelaajan seuraavan vuoron .
HyökkääväVastaväittäjä

Yleensä olentoja magic the Gathering sanotaan olevan ” haastamista sairaus” , ettäolento ei voi hyökätävastustajanvuoro on tuoda mukaan. Hyökätävastustajan ,pelaaja ” hanat ” hänen olento kääntämällä se sivuttain ilmoittaahyökkäys on käynnissä . Vastustaja käyttää omia olentoja pelatayritetään estäähyökkäys . Jokainen olento onlujuutta ja sitkeyttä arvooikeassa alakulmassa sen kortin osoittaa , kuinka paljon vahinkoa se käsittelee ja miten vahinkoa se voi kestää .
P Jospelaajan vastustaja on olentoja käytettävissä estämäänhyökkäyksen , olentoja paljon vahinkoa toisiinsa . Josvahinkojen kokonaismäärä jaetaan täyttää tai ylittääolennon sitkeys arvoa , se poistetaan pelistä ja laitetaanhävittämään kasaan kutsutaan” hautausmaa ”. Josvastustaja ei ole olentoja pelata estää ,vahinko jaetaan suoraan hänelle ( vähentämällä hänen 20 elämänsä yhteensä) . Olento voi hyökätä vain kerranpuolestaan ​​.

Vastaa