Math Tricks ja pelit

Opetus Kids matematiikka temppuja ja auttaa heitä lajittelemaanmonimutkaisuus ongelmat on helppo tehdä board, kortti ja online-pelejä . Koulutus ja hauskaa pelit ovat saatavilla ja kattavat perustiedot samaistaa kuten , vähennys , kerto-ja jakolaskun sekä monimutkaisempia käsitteitä kuten jakeet , geometria ja algebra . Pidä oppimisesta hauskaa eri matematiikka taikatemppuja , samoin . RatsastusWord Ongelma Juna historiaan

RidingWord Ongelma Juna historiaan on tarkoitettu iät 8-12 vuotta ja sopiva kahdesta neljään pelaajaa . Lapset nauttivat matkustaa ympäri pelilautaa , liikkuvat sisään ja ulos eri alueilla , oppia historiasta ja ratkaista viisi erilaista matemaattisia sana ongelmia . Yhden ja useiden vaihe ja arvio ongelmat koskevat . Pelaajat vierailla antiikin Gizan pyramideilla ,taistelut Napoleonin jaKiinan muuri ja oppia tärkeitä historiallisia tosiasioita käydessään . Pelin kortit tarjoavat tietoa maailman historiasta ja maantieteestä . Uusia pelejä , tarinoita ja toiminta ovat myös mukana . Oleensimmäinen henkilö tehdä laudan ympäri ja voittaa pelin .
Löytää Joku Ikä

löytää Joku Ikä onhauska numero temppu ikäisille 10 ja vanhemmat . Se kestää kaksi ihmistä vetää tämä temppu pois -yksi antaa vastausta jahalukas osallistuja . Aloittaa ,petkuttaja kysyy hänen kumppaninsa moninkertaistaaensimmäinen numero ikänsä viidellä. Seuraavaksi kerro hänelle lisätä kolme ja sitten kaksinkertaistaa luku . Lopuksi onPlay-Along henkilö lisätätoisen numeron ikänsähahmo ja sitten paljastaa hänen vastauksensa . Vähentää kuusi ja voit paljastaa halukas osallistujan ikä .
Sum Swamp
< p >Sum Swamp Peli on tarkoitettu ikäisille 5-7 ja sopivia kahdesta neljään pelaajaa . Lapset matkustaa ympärialuksella matkustamisesta ja ulossuolla ja ratkaista matemaattisia yhtälöitä . Ja vähennyslaskun ovat molemmat vaihtoehdot . Pelaajat heittävät kolme noppaa kukin vuorollaan . Kaksinoppaa ovat ja toimivat lähinnälähteistäyhtälö . Kolmas noppaa sijaitsee jokoplus tai miinusmerkki , tiedottaminenopiskelija minkä tyyppinen computing hän on täytettävä . Krokotiili Short Cut ja Endless Loop ovat kaksi erityistä alueita, jotka tarjoavat haastavia tiloja . Oikotietä , tasoittaa tai kertoimet ja numero tilat ovat sovellettavissa . Ensimmäinen pelaaja päästä maaliin tila onvoittaja .

Vastaa