Kuinka tehdäXNA Game

XNA onMicrosoftin tuotemerkki liittyyyhtiön Visual Studio ja Visual C # tuotteita . Se onavoin ja ilmainen peli kehitystä työkalusarja , joka debytoi vuonna 2004 ja saihypätä suosion ohjelmoijat ja käynnistyksen pelin suunnittelijat vuonna 2008.Ensisijainen alustoja pelejä kehitetään XNA ovatXbox 360 , Zune ja Windows PC . Vaikka XNA otsikot eroavat kaupallisesti luotu pelien laadun ja hienostuneisuutta , ne voivat olla hyvin nautittavaa ja ovaterinomainen lähtökohta orastava kehittäjille . Kanssa XNA , voit työskennellä oman pelin kehittämiseen uran ilman huomattavia resursseja ja yhteyksiä —hyvin määritelmä homebrew.Things tarvitset
Xbox 360 tai Zune Personal tietokone Windows Vista tai XP
XNA Software Download Visual Studio ja Visual C #
DirectX kehitystä ja runtime sarjat
Näytä enemmän Ohjeet

1

Huomaa, että sinun täytyy olla perehtynyt Microsoftin Visual Studio , sekä sujuvaa Visual C # -ohjelmointi. Varmista, että tietokoneesi täyttää perusvaatimukset — Vista tai XP Service Pack 2 plusnäytönohjain , joka tukee DirectX 9.0c kanssa Shader Model 1.1 ,grafiikkatyökalut vastuussa erityisiä visuaalisia tehosteita .
2

LiityXNA Creators Club xna.com ja kirjautua täysjäsenyyttä. Lataauusin versioXNA Game Studio -ohjelmistopaketti . Varmista myös ladatauusimmat versiot Visual Studio ja Visual C # , joka integroidaXNA ohjelmistoa , sekä sekäDirectX Development Kit ja runtime Web asentaja . Kaikki nämä lataukset ovat maksutta Microsoftin verkkosivuilla .
3

ostaapremium-jäsenyys onXNA Creators Club varmistettuaan, kaikki ohjelmistot on ladattu oikein. Vaikka XNA itsessään on ilmainen , se vaatii maksettu jäsenyys myydäkseen pelejä kehitettyXbox 360Xbox Live-kauppapaikalta .
Päätä onko peli on Xbox 360 , Zune tai Windows PC ennen kuin jatkat . < Br >
4

Kehitä pelin sisälläVisual Studio ja XNA Game Studio ympäristössä . Pidä mielessäpelimoottori ja ohjelmointi ovat kaikki asti taitotasosta Visual C # , koska XNA ei tee mitään näistä automaattisesti kuin perinteinen peli moottoreita kuten Unreal 3 ja Chrome 4 .
Kehityksen aikaa on täysin riippuvainen oman taitoa ja kunnianhimoa — useimmat XNA otsikot tällä hetkellä saatavilla ovat ottaneetmuutaman kuukauden luomiseksi, joihin joukkueet keskimäärin viisi jäsentä . Tämä on huomattavasti erilainen kuin täynnä kaupallisia pelejä , joissa otetaan noinsata ihmistä ja yli kaksi vuotta keskimäärin .
5

Testaa valmiin pelin Xbox 360-konsolin , Zune tai Windows PC . XNA Game Studio Suite on toimintoja , joiden tarkoituksena on ” viimeistellä ” pelejä siirtoa näihin laitteisiin . Varmista, että kaikki virheet ja glitches löydät ovat työskennelleet ulos ennenseuraavaan vaiheeseen . Toisin sanoenpeli on toimi tarkoitetulla tavalla .
6

Lähetävalmiin pelin. Ccgame tiedostoXNA Creators Club ; edelleen toimittaa senXbox Live Marketplace , jos se onXbox 360- otsikko . Varaudupitkään vertaisarvioinnin aloittamaa muiden XNA luojia sekäsertifioinnin Microsoftin jos haluat myydäpelin Xbox Live . Pelejä ei voi julkaista tai luovuteta muille ilman tämän hyväksyntää vaiheessa, mutta voidaan säilyttää omaan käyttöön .

Vastaa