Arvailla pelejä lapsille

Arvauskilpailujen ovat yksi nopeimmista ja helpoimmista tavoista viihdyttääryhmä lapsia pitkäksi aikaa . Useimmat niistä voi pelata missä tahansa ja vaativat vähän tai ei lainkaan rekvisiittaa . Henkilö, joka tietää vastauksen voi helposti säätäävaikeustaso muuttamallamiten hän kysyy kysymyksiä , jottapeli helpompaa tai vaikeampaa lapsille eri-ikäisille . Sally & amp; # 039 ; s Green Glass Door

Sally & amp; # 039 ; s Green Glass Door onyksinkertainen peli, että useimmat lapset pystyvät arvata melko nopeasti . Henkilö alkaapeli kertooryhmän , että hän on menossa läpi Sally & amp; # 039 ; s vihreä lasiovi mutta voi tuoda tiettyjä esineitä . Hän voi tuoda hyytelöä , mutta ei hilloa , kissanpentuja mutta ei kissoja , kirjeitä mutta eiaakkoset . Ryhmä arvelee muita esineitä, jotka voisivat mennä ovesta . Salaisuus on , että vain sanoja kaksinkertainen kirjaimet niihin voi mennä ovesta .
Triangle huoneessa

Jos haluat pelata Triangle huoneessa , tarvitset erilaisia ​​esineitä . Ne voivat olla mitä tahansa , mukaan lukien osathuone . Yksi henkilö alkaa määrittämälläkolmion , jossa on kolme esineitä huoneen . Esimerkiksi hän voisi viitatahuoneen nurkkaan ,tuolikeskellä huonetta , javalon keskelläkattoa. Hän kysyy , kuka omistaa , että kolmio . Salaisuus on , ettäensimmäinen henkilö, joka puhuu , kunkysymys on pyydetty on omistajankolmion .
Japani Writing

Tämä peli vaatii pieniä esineitä varten rekvisiittaa kuten tikkuja tai kyniä . Pelata ,johtaja järjestääesineitä pöydälle eteensä ja sanoo, että hän on kirjoittanutnimen jokuryhmän avulla Japanin kirjallisesti. Ryhmä yrittää arvata, jonka nimeä hän on kirjoittanut . Salaisuus on, että kun hän lopettaa järjestääesineitä , hän muuttaa hänen asemaansa niin hän on jäljittelemälläasemahenkilö, jonka nimeä hän haluaa osoittaa .
Psykiatri

psykiatri onpeli, jossa yksi henkilö arvaa loputryhmä tietää vastauksen . Se voi pitääryhmän lapset viihdyttivät tuntikausia , koska kaikki eivät haluamahdollisuus saadakäänteenpsykiatri .
< P > Jos haluat pelata , valitse yksi henkilö onpsykiatri ja lähettää hänet ulos huoneesta . Loputryhmästä sitten istuuympyrän ja valitsee jotain, joka on & quot ; väärässä & quot ; niiden kanssa . Se voisi olla jotain fyysistä , kuten se, että ne on nykiäpikkusormi heidän vasen kätensä joka kerta kun he puhuvat . Se voisi olla jotain vähemmän ilmeinen , kuten ajattelu ovaterityisen kuuluisa henkilö . Kunryhmä on valinnut heidän & quot; ongelma , & quot ; psykiatri tulee takaisin huoneeseen . Hän seisoo keskelläympyrän ja pyytää henkilöitä ryhmässä kysymyksiin . He voivat vain vastata kyllä ​​tai ei . Hän kiertää ympyrää , jossa pyydetään kunkin henkilön kolme kysymystä . Hän jatkaa kysymällä , kunnes hän on tajunnut mitä& quot ; tauti & quot ; on, että ne kaikki osake .
tavan jälkeenAdverb

tavan jälkeenAdverb on versio charades että varmistetaan lapset enää koskaan unohda, mitä adverbi on . Pelata yksi henkilö lähtee huoneesta ja loputryhmä valitseeadverbi . Guesser palaaryhmään ja valitsee yhden henkilön näytelläadverbi . Hän muodostaatoimia ja pyytäätoinen pelaaja toimen suorittamiseen & quot; tavan jälkeenadverbi . & Quot ; Esimerkiksi hän voisi pyytäätoinen pelaaja ajaa & quot; tavan jälkeenadverbi . & Quot ; Josadverbi ettäryhmä valitsi oli & quot; innokkaasti & quot ; niinpelaaja olisi ajaa innokkaasti . Guesser voi jatkaa kysymällä muiden pelaajien tehdä eri toimien & quot; tavan jälkeenadverbi & quot ; kunnes hän arvaaadverbi .

Vastaa