Pelisäännöt Jyllannin

Jyllannissa onlautapelin että uudelleen antamiin päätöksiinmaailmansodan välinen taisteluBritannian ja Saksan merivoimat . Jokainen pelaaja nostaapuolella ja sitten taktikoi alusten poikkiavomerellä paikantaminenvastustaja ja harjoittaa taisteluissa päättää, kuka voittaa . Peli on huomionarvoista sen taistelujärjestelmä , jossa selvitetäänkaikkein strateginen muodostumista alusten olevan tehokastulitaistelussa vasten vastakkaiselta puolelta . Perustamalla

Aloitapeli päättämällä , kuka pelaa kuinBritannian ja kuka pelaasaksalaiset . Jokainen pelaaja ottaaFleet Etsi levyt jaennätyksellisen arkki , joka vastaa niiden valittu kansa . Jokainen pelaaja sitten ottaa niiden Laiva Laskurit jaTask Force aluksella. British pelaaja järjestää kolmeen ryhmään laivojen muodostelmissa valitaanennätyksellisen arkkiseuraavissa paikoissa : A17 , D13 ja K9 . Saksan alukset lähtevät liikkeelle BB16 . Älä jaa muodostumista tai liikkeen tiedot vastustajan kanssa , koska hän on etsiäsijainnin mukaan aluksia. Jokaisen puolestaan ​​, voit siirtää aluksia merkitsemällä niiden liikkeen kynällä Fleet Etsi arkki . Jokaisen liikkeen on oltava tallennettunaalusten määrä siirtää jasaapumisaika , jossa jokainen neliö edustaa yhden tunnin ajan purjehtinut .
Searching

Jokaisen kierroksen liikkeen ,pelaajat vuorotellen etsivätpaikka nähdä, jos on vihollisen alustenalueella . Saksalainen pelaaja aloittaa kutsumallasijainti kaikki neliöt jossa hän on laivoja . British Pelaajan täytyy sanoa, onko hän on laivoja , että neliö. Jos hän tekee , taistelu alkaa. Jos ei , pelaajat alkavat liikkeen uudelleen . Leikkiä jatketaan, kunnes pelaajat ovat saavuttaneetsamassa paikassa , missä vaiheessataistelu tullaan käymään .
Taistelut

taistelun aikana , asetaBattle Area Marker arkkipöydän keskelle . Pelaajat järjestää sitten niiden aluksiaMarker samansuuntaisesti kuin silloin, kun he tulivatEtsi arkin neliö . Laivat on myös oltava samassa muodostuminen päättiFleet Meikki arkki . Edessä aluksen kunkin muodostumisen pitäisi olla 18000 metriäkeskustastaBattle Area Marker . Taistelun aikana ,saksalainen pelaaja liikkuu ensin ja voi siirtääsuuntaan hänen aluksia , siirrä niitä pitkinBattle Area , tai tulenvihollisen . KäytäRange Finder määrittää vahingot perustuvatetäisyys aluksia . Vaikka saksalainen pelaaja välähtää ensin , vahinko tapahtuu samanaikaisesti. Tämä tarkoittaa, että josbrittiläisen laivan tuhoutuukierroksen ampumisen , se on silti vahingoittaaSaksan laivan ennen riisumistaBattle Area . Kuusi toimia taistelussa johtaa yhden tunnin peliaikaa . Merkitä nämä tuntia vastaavasti teidän ennätyksellisen arkki . Taistelu jatkuu kunnes joko kaikki alukset, yksi pelaaja on tuhottu taipelaaja on vetäytynyt poisBattle Area .
Time Frame

Peli alkaa 30. toukokuuta , 1916 , keskiyöllä . Peli päättyy 1. kesäkuuta 1916 klo 12 Tämä tarkoittaa sitä, että pelaajan täytyy seuratatuntia, että on kulunut liikkeen aikana ja taistelun vaiheita . Alussa jokaisen vuoron , yksi pelaaja pitäisi ilmoittaapelin ajan . Kaikki erot olisi ratkaistava ennen peli jatkuu . Taistelun aikana , lasketaan kunkin liikkua 10 minuuttia peliaikaa , ja lopussakahakka merkitäyhteensä aikaa on kulunut .
Victory

Kun peli aika on saavuttanut kaksikymmentäneljä 1. kesäkuuta 1916peli pysähtyy . Jos pelaajat ovat keskellä taistelun , he jatkavat , kunneskahakka on päättynyt . Ulkopuolella taistelua , kaikkien muiden toimien on lopetettava tällä hetkellä. Pelaajat sitten laskee niiden koko jäljellä olevaa alusta , ja voittaja onpuolellasuurempi määrä aluksia . Jos pelaajilla onsama määrä aluksia , niin peli pidetääntasapeliin . Voitto voi ilmetä myös, jos yksi pelaaja on tuhonnutvastustajan koko laivaston .

Vastaa