Miten tehdä Monivalintakysymykset Pelit

Yleisin ilmentymä monivalintatehtäviä pelejä on” valita oma seikkailu ” tyyli kirja . Pelaaja seuraa yksi monista kerronnan kierteet. Ajoreittiä , että he ottavat läpi tarinan riippuu päätöksistä. Tällaisissa peleissä voidaan tehdä pelkästään nautintoa tai ne voidaan suunnitella opetustarkoituksiin. Tämä voidaan tehdä sisällyttämällä matematiikka , ongelmanratkaisu tai yleisen tietämyksen kysymykset ja haasteetstory.Things tarvitset
Suuri arkin and pen
Computer
Tulostin
Sivu sideaine

Näytä enemmän Ohjeet

1

Kehitysasetus , teema ja luonnetta oma tarinasi . Jotta voidaan luodakerronta,pelaaja , joka ottaa roolista päähenkilö , on edessään jonkinlainen vastoinkäymisiä . Tämä voi olla mitä tahansa siepattu merirosvot menetetään avaruudessa .
2

Päätäalussa ja lopussa oman tarinasi . Voit halutessasi tarjota useita mahdollisia loppuja tai voit asettaa yhden tietyn pääte kuinlopullinen tavoite . Ajattelehaasteitapelaaja on voitettava päästä loppuun .
3

Kirjoitaavaamisesta kohtaus oman monivalintakysymyksiä pelitietokone . Maalikohtaus esittämälläsoitinvalinnanvaraa ja erilaisia ​​vaihtoehtoja , miten hän haluaa edetä .
4

Piirrälaatikko alareunassa teidän paperiarkille . Kirjoitapaljon lyhennetty versioavaamisesta kohtaus . Piirrä oksat tulevat pois laatikosta . Jokainen haara on yksipäätöksistäpelaaja voisi tehdä . Piirrälaatikko lopussa kullakin toimialalla .
5

Kirjoitakohtauksia, jotka noudattavattehty valintaavaamisesta kohtaus . Kirjoitakohtauskoneella jalyhennetty versio oikeaan ruutuun . Päättyy kunkin kohtauksen toinen vaihtoehto , joka johtaavalikoima uusia kohtauksia . Jatka tällä tavalla .
6

Tuokierteettarinan takaisin yhteen säännöllisesti . Et ole yrittänyt tarjotauseita täysin erillistä tarinaapelaaja, vaan tarjoat heilleerilaisia ​​tapoja saada yhdestä kohdastatarina seuraavaan .
7

Sisältää joitakin tapahtumia jotka vaikuttavat siihen, mitenpelaaja etenee myöhemmin peli . Esimerkiksi saatat ollakohtaus varhain jossapelaaja voi valita auttaaahdistuneita kauppias paeta rosvot tai varastaa hänen tavaroitaan , kun hän on hajamielinen . Myöhemmin pelissäpelaaja voi törmätäkauppias uudelleen. Tarina Langan tulee ohjatapelaaja mennä yhteen tiettyä kohtausta , jos hän auttoikauppias ja toinen jos hän ryösti hänet .
8

Kreivi kaikkilaatikot ja numeroi ne yhdestäviimeistä numeroa. Ensimmäinen kohtaus olisi numeroitu mutta tämän jälkeen älä anna heille näitä numeroita peräkkäin ; sekoita ne ylös kohtausten välille . Lopussa kunkin kohtauksen , kun pelaaja on tehtävä päätöksensä , antaa hänelleuseitakohtauksen , että jokainen valinta vastaa .
9

Tulostakohtauksia peräkkäin . Kerääsivutkirja ja sitoa ne .

Vastaa