Miten Pass Vesi palatsi Sonic Rush ?

Sonic Rush ,2 – D tasohyppelypeliNintendo DS , seuraa tarina Sonic the Hedgehog ja BlazeCat koska he työskentelevät hakea Kaaos ja Sol smaragdeja pahalta tohtori Eggmanin . Pelaajat voivat valita joko Blaze tai Sonic , joista jokaisella on oma ainutlaatuinen pelityyliään , kuin ne taistelu läpitasoa pelin . In the Water Palace tason peli ,pelaajien tulee kulkea vedenalainen harjoittamisesta tohtori Eggmanin . Kuten useimmat asiat Sonic ei, tämä taso voidaan suorittaa nopeasti . Varmista vain antaa hahmosi hapen kanssa joka niin usein , jotta vältetäänennenaikaisen kuoleman . Ohjeet

1

Pelaa läpi pelin joko Sonic tai Blaze kunnes annatWater Palace vyöhyke . Jos pelaat kuin Sonic , sittenWater Palace on toinen vyöhyke annat jälkeenLeaf Storm vyöhyke . Jos pelaa kuin Blaze , niin vesi Palace onneljäs vyöhyke annat .
2

kukistaa vihollisia olet törmännyt käyttämällä Sonic tai Blaze spin liikkua , kun läpi niitä . Voit myös hypätä päälaelleen kehrättäessä voidakseen tuhota ne . Lyhyen työjakso kävely maalla , hahmosi on pakko mennä vedenalainen jatkaatasolle .
3

Katsohapen mittarioikeassa yläkulmassa , kun olet vedenalainen . Se näyttäähapen määrää hahmosi on jäljellä . Jos pelaat kuin Blaze , niin sinulla on 45 sekuntia verran ilmaa veden alla. Jos pelaa kuten Sonic , niin sinulla on 30 sekuntia ilmaa . Hahmosi happipitoisuus voidaan täyttää joko poistuvanveden tai kerätä yksi monista ilmakuplia, jotka tihkua läpitason lattia .
4

hypätäkuoppia kuoleman , että te usein kohtaavat vesi palatsi . Jos hahmosi sattuu kuuluvat johonkin näistä kuoppia , kuolet heti . Sonic ja Blaze voi helposti hypätä joitakin kuoppia , kun taas toiset vaativat heitä on vauhtia . Pidä spin-painiketta viisi sekuntia ja vapauta se veloittaa eteenpäin juuri ennen hyppääkaivoon . Tämä antaa hahmosinopeus ne täytyy hypätä suuria kuoppia .
5

Varo lavoja joka ravistaa kun seisot niitä . Nämä alustat sijaitsevat yleensä yli kuoppia kuoleman ja romahtaa jos seisoo kovin pitkään . Tehdä nopeita hyppyjä laiturilta laiturille välttää joutumastakaivoksia alla . Varo alustoja , jotka näytetäännumeerinen lähtölaskenta puolella , joka räjähtää kun saavuttaa nollan .
6

EncounterWater Palacen pomo , Loch Nessin Mecha , lopussatasolla. Loch Nessin Mecha saa vain vahinkoa päälaelleen ja vain silloin, kun vilkkuu . Menetät elämän, jos osutpomo kun hänen silmänsä ovat auki . Hitpomo kanssa spinning hyökkäys aiheuttaa vahinkoa , ja väistää sen monet hyökkäykset matkustaa ympäripyöreä kappale , joka ympäröi hänet .
7

Hit Doctor Eggmanin kun hän ilmeneeLock – Ness Mecha pään kerran te aiheuttaa huomattavaa vahinkoapomo . Varovatsa – slam ettäpomo alkaa käyttää pisteessä taistelussa . Paras tapa toimia on ajaa pois , kun tohtori Eggman huutaa ulos , ” Ota tämä ! ” Spin kojelaudan allaLoch Nessin Mecha kehon voidakseen väistää hänen vatsansa slam .
8

SiirrätakapuolelleLoch – Ness mecha , lähellä sen potkureita , kun vettä valuutaso taistelun aikana . Tämä tarkoittaa, että sinulla on vain kaksi enemmän osumia Kukistapomo . Älä koskepomo potkurit , koska ne satuttaa sinua . Pysy niin lähellä heitä kuin voit koskematta niitä . Tämä pitää sinut pahanteosta , kun se tekee sen lopullisen iskun . Lock -Ness Mecha yrittää chomp sinua sen suuhun tässä vaiheessa . Väistää sen purema hyökkäys pysyä lähellä hänen potkurit . Sitten hyppää sen vilkkuu pään hän vetäytyy ennen puree sinua. Kun maa kaksi osumaaLock -Ness Mecha n vilkkuu pää ,pomo on voitettu ja olet läpäissytWater Palace vyöhyke .

Vastaa