Pelaaminen Pikmin 2 Dolphin

” Pikmin 2 ” onreaaliaikainen strategiapeli videopeli julkaistiin Nintendo GameCube , joka tunnetaan myösNintendo Dolphin , 30. elokuuta 2004. Se onsuoraa jatkoaalkuperäisen ” Pikmin ” peli . Pelaaja ohjaajohtava hahmo, joka puolestaan ​​ohjaa ryhmissä pieniä ulkomaalainen olentoja kutsutaan Pikmin jotka tukea häntä kukistaa vihollisia , poistamalla fyysisiä esteitä ja kuljettaa raskaita esineitä . Peli hyödyntää jokainen painikettaGameCube -ohjaimen liikkeen , kameran ohjaukseen ja antaa käskyjäPikmin . Ohjeet

1

Käytäohjaussauvan liikkuajohtaja pelin ympärille leikkialue . Valvoa nopeutta hänen liikkeensä , kuinka kovaa painatkiinni . Paina”Y ”-painiketta vaihtaa johtajia .
2

Vaihtaa Pikmin värit painamalla oikealle tai vasemmalleristiohjain ja painamalla””-painiketta .
3

Käytä””-painiketta on Olimar suorittaasuuntaan toimia peli maailmassa . Paina ””, kun lähellävihollinen booli sitä . Paina ””, kun lähelläistutettu Pikmin nyppiä se ulos maasta . Paina ”” , kun taas lähellätäysikasvuinen Pikmin heittää .
4

Paina” B ”-painiketta viheltää jotta peruuttaa kaikki aiemmat tilaukset lähellä Pikmin ja soita heille Olimar puolelle .
5

painamalla”X ”-painiketta hylkää Pikmin hetkellä ryhmitetty Olimar . Irtisanovien myös erottaa Pikmin värin perusteella .
6

Paina”Z ”-painiketta muuttaa kameran kulmaa . Paina”L” liipaisinnapin keskittääkameran takanajohtaja. Paina” R” liipaisinnapin voit zoomata sisään ja ulos.
7

KäytäC -stick kehottamaan ryhmäsi Pikmin siirtyäeri paikkaan . Paina” Käynnistys /Tauko ”-painiketta keskeyttää pelin ja käyttää valikkonäytölle kohta näytön ja ​​tutkan näytöllä .

Vastaa