Miten saadaTarkemmat Tietokone pelihahmo

Ei moderni tietokone peli on täydellinen ilman taidokkaasti suunniteltu , yksityiskohtaisia ​​merkkiä. Pelaajat liittyvät helpomminelävä hahmo, joka ontärkeä tekijä siinä, miten paljon iloa pelaajat saavat peleistä . Suunnittelussa kuitenkinyksityiskohtainen tietokone pelihahmo on helpommin sanottu kuin tehty . Nykyaikainen tietokone pelihahmot ovat kolmiulotteisia . Ei vain merkkejä on suunniteltu yksityiskohtaisesti kolmiulotteisia ominaisuuksia , ne myös on suunniteltava siten , että se mahdollistaa animaation , koska vuorovaikutteinen merkkiä tyypillisesti liikkuakentälläreilun bit.Things tarvitset
Graphics editointi Software Download Game suunnitteluohjelmistoja
Näytä enemmän Ohjeet

1

Määritäfyysiset ominaisuudet säätelevät mitenhahmo liikkuu . Tässä vaiheessa , rajoittaa fyysisten ominaisuuksien oman merkin koko, muoto ja vuorovaikutus elementtejä. ” X”- akselin liike onhorisontaalinen ,”Y” on pystysuora , ja”Z” on kolmas ulottuvuus . Kirjoita komento ( esimerkiksi ” int ” inc + +-pohjainen peli kehitys studio) kertoatietokone tunnistaatuloon . Määritäavain , joka tekeehahmo liikkua tiettyyn suuntaan . Kirjoitapaikkojen määrää sekunnissa , jolloinhahmo matkustaa , kunsuunta -painiketta painetaan .
2

Kehitysluuranko rakenne hahmosi . Varmista, ettäluuston rakenne on sama perusmuoto kuinmitat olet hahmotellut oman liikkeen vaatimukset. Avaa vektorigrafiikkaohjelmaa , piirtäälinjantorso ,ympyräpään , yksi linjaa sekä aseiden ja kaksi riviä kahdella jalalla .
3

Draw perus kolmiulotteisia muotoja päällekaksiulotteinen luuranko olet piirtänyt . Piirrä nämä 3D muotoja koota useita 2D muotoja ( esim. kaksi ympyrää janeliösylinteri , useita neliöitä ja suorakulmioitakuutio ) . Käytä kapea sylinterit kädet ja jalat , paksu sylinterit torsos , laatikot jaloille , ympyröitä käsiä ja suorakaide päälliköt .
4

Lisää joitakin fyysisiä yksityiskohtialuonnetta. Jaakädet ja jalat kolmeen osaan : ylä-, ala -ja yhteisyritysten ( polvilumpio /kyynärpää ) . Voit tehdä tämän , valitse vainkeskiosa jokaisen sylinterin käyttäenkohokohta tai valitse työkalu , leikata se osa pois , ja siirtääkolme osaa toisistaan ​​.
5

Käytätopologiavaihtoehdoissa oman Grafiikkaeditorissa lisätä erittäin tarkkoja kuvia. Alkaentopologia työkalupakin , valitse pikseliä . Napsauta yksittäisiä esineitä kartoittaa osioita hahmon kehon pikselin neliöitä , ja säätää kokoa ja tiheys neliöitä muuttaa muotoaobjektin . Jokainen muutos pikselin muodon tai keskittymä muuttiobjektin muotoa . Tee näitä hienovaraisia ​​muutoksia kunnes olettiedot haluat näyttää merkkiä. Prosessi toistetaan ( vaiheesta 3 ) rakentaa tarvikkeet lisätä päälle hahmosi .
6

Tallenna 3D , yksityiskohtaiset sprite kuvana . Palata koodiluonnetta , ja määritä ” img = ( insert kuvan nimi tähän) . Jpg . ” Tämä asettaa niin, ettäkuvan liikkeen määritteet hahmotellut sovelletaan nytkuvan olet kehittänyt .

Vastaa