Pelaaminen Marbles & TAWS

Peli kuulia on ollut olemassa tuhansia vuosia monia muunnelmia pelissä ja pisteytys . Perinteinen peli on yksinkertaisesti saattaa koputtaa marmorit poispyöreällä alueella . Pelaajat käyttävät ampuja marmorit , joskus kutsutaan TAWS tämän aikaansaamiseksi . Nämä marmorit ovat useinhieman suurempi kuintavoite marmorit . Pelaajat, jotka voivat edelleen lyödä marmorit pois ympyrän onparemmat mahdollisuudet winning.Things tarvitset
String ( liitu taitikku ) finnish Maalarinteippi
13 tavoite marmorit
Ampujat ( TAWS )
Näytä enemmän Ohjeet

1

tehdä tai piirtää ympyrän tasaiselle alustalle . Ympyrä voi vaihdella kooltaan 3-10 metriä halkaisijaltaan . Käytä merkkijono, jos pelaa sisätiloissa , liitu jos pelaa betonia tai piirtää ympyrän kepillä , jos pelaalika . Suurempiympyrä , sitä vaikeampipeli on pelata . Tee kaksi vastakkaista , rinnakkaista kahdella sivullaympyrän . Käytä maalarinteippiä , liitu taikiinni .
2

Lag kuka pelaaja aloittaa pelin . Voit tehdä tämän , jokainen pelaaja seisoo takana yhden rivin toiselle puolelleympyrän . Hän heittää hänen ampuja marmori kokoympyrän kohti toista linjaa . Kun kaikki pelaajat ovat saaneetpuolestaan​​pelaaja, jonka marmori on lähinnälinja menemättä yli voittaa ja aloittaa pelin .
3

Asettele 13 tavoite marmorit keskelläympyrän . Laita yksi marmori täsmälleenympyrän keskipisteeseen ja sijainti neljä marmorit oikealle , vasemmalle , ylä-ja alapuolella tämä marmori muodostavatplusmerkki . Spacemarmorit noin 2 tuumaa toisistaan ​​.
4

Valmistaudu ampua , jos oletpelaaja, joka voittiviiveellä. Seistä tai polvistua ulkopuolella aluetta ympyrän . Kanssa ampuja marmoria tai taw , lepää teidän kiertynyt etusormi , aseta rystyset pinnalla .
5

kuljettamaanmarmori eteenpäin kohtikeskustaa kohde marmorit peukalolla . Jos pudotatmarmori pois ympyrän , sitten noutaa. Jos ampuja jää ympyrän sisällä , ota toinen puolestaan ​​soittamisen missä ampuja on pysähtynyt . Jatka pelaamista, kunnes ampuja menee ympyrän ulkopuolelle , tai et kolhimarmori pois ympyrän . Tässä tapauksessa ampuja pysyy missä se pysähtyi , menetät vuorosi , jaseuraava pelaaja ampuu.
6

Knock outvastustajan ampuja marmoriaympyrä , kun on sinun vuorosi . Tämä ei edellytä , mutta onhyvä strategia, koska jos olet onnistunut saat ottaa kaikki vastustajan kuulia ja hän on poissa pelistä .
7

lopettaa pelin , kun kaikki marmorit ovat tippuu pois ympyrän . Jokainen pelaaja laskee, montako marmorit he ovat keränneet , japelaaja jolla on eniten marmorit voittaa pelin .

Vastaa