Kuinka tehdäkäärme peli

Kotitekoinen lautapelejä annettava perheenjäsenille viettää aikaa yhdessä , vuorovaikutuksessapositiivinen hauskalla tavalla antaen kunkin henkilöntarkoitukseenvuorovaikutusta. Lautapelit ovat myös joskus opetus , matematiikan tai historiallisia oppitunteja heitettyhaasteita siten, että jokainen on todella oppia , kun he pelaavat . Käärmeet ja tikkaat ,johtaminenklassinen Chutes ja Tikkaat peli , on helppo tehdä ja siihen perus matemaattisia ongelmia , jotka haastavatmielissä nuoret ja vanhat alike.Things mitä tarvitset
Valkoinen paperi
Värikynät
Dice
Laskurit ( kolikot , sormustimet , jne. ) finnish hallitsija
Näytä lisäohjeita
MakingGame
1

kynällä jahallitsija, jakaapaperi sataan jopa neliöitä . Paras tapa tehdä tämä on tehdä kymmenen pysty-ja tasaisin välein linjat ja sitten ylittää ne kymmenen vaakaviivoja .
2

Number jokainen neliö yksi-sata , alkaenaukiollaalemman vasemmassa alanurkassa . Kun pääsetnumero kymmenen neliön , tehdä yksitoistaneliön yläpuolella ja sitten siirtyävasemmalle niin, että numerot edistystäkäämikuvio ylöspaperille .
3

Tasapeli tikkaat , jotka yhdistävät tietyt neliöt alarivit neliöitä korkeisiin . Tee tämä vain kerran tai kaksi riviä kohden ja yleensä vain ne rajat yksi rivi neliöitä . Yksi tai kaksi , jotka kulkevat useita rivejä on hieno .
4

Piirrä käärmeitä , jotka yhdistävät korkeampi riviä neliöitä alariveihin . Noudatettava samoja sääntöjä kuintikkaat , joten useimmat käärmeet vain ylittää yhden tai kaksi riviä ja vainpari, joka pudottaa alas useita rivejä . Piirräjohtajakäärmesuurempi neliö japyrstökäärmepienempi neliö .
PlayingGame
5

Heitä noppaa . Siirrä laskuri , että monet paikkojen määrää pitkinaluksellanumero yksi neliö .
6

jälkeenensimmäisen roll, käytä matematiikka lisätänumero, joka kallistuiuseitaneliön että olet istuu selvittää mikä neliö kannattaa siirtyä .
7

Kun tuletaukiolle , joka sisältääpohjastatikkaat , voit siirtää pala ylöstikkaitaaukiolla, jossa se päättyy .
8

Kun tuletaukiolle , joka pitääpäänkäärme , sinun täytyy siirtää pala alasruumiinkäärme alempaan aukiollahännän päättyy .

9

ensimmäinen finaaliin neliö, 100 , voittaa pelin .

Vastaa