Mind – Reading Games for Kids

Mind käsittelyssä pelejä voi olla monimutkaisia ​​tai helppoa ; ne ovat usein kannettavia ja helppo asentaa ja pelata. He & amp; # 039 ; uudelleen myöshauska tapa viihdyttääryhmä lapsia , useinpitkän aikaa . Olitpa & amp; # 039 ; uudelleenleirin ohjaaja etsii hauskaa tekemistä välistä toimintaa taivanhempi suunnitteleetaika -teemalla syntymäpäiväjuhlat , tässä on muutamia mielen käsittelyssä pelejä , että kuka tahansa voi tehdä ja kaikki lapset nauttivat . Black Magic

Jos haluat pelata mustaa magiaa , tarvitset kaksi pelaajaa, jotka tietävät salaisuuden , voidaan ollaAsker ja voidaan ollaajatustenlukija . Ajatustenlukija poistuu huoneesta , jaloputryhmä valitseeesineen & quot; se . & Quot ; Sen täytyy olla jotain näkyvissäryhmään . Ajatustenlukija sitten tulee takaisin , jakyselijä pistettä erilaisia ​​esineitä pyytäen , & quot; Onko tämä se ? & Quot ; Salaisuus liittyymusta esine : kunkyselijä on viitannut mihinkään musta esine ,seuraava kohde hän viittaa on & quot; se . & Quot ;
Brain magic

aivot magic vaatii myös kaksi pelaajaa, jotka osaavat pelata ,Asker jaajatustenlukija . Asker kokoaa viisi esineitä ja asettaa ne lattialle tai pöydälle eteensä peräkkäin . Ajatustenlukija sitten lähtee huoneesta , jaryhmä valitsee yhdenesineet & quot; se . & Quot ; Asker sitten vaatiiajatustenlukija tulla takaisin huoneeseen , jaajatustenlukija voi heti kertoaryhmä, joka vastustaa he valitsivat . Vihje ontapakyselijä kutsuuajatustenlukija takaisin . Ajatustenlukija tietää, että jokaisen viiden esineitärivi edustaa kirjain sanan & quot; aivot & quot ; ikään kuinkyselijä kirjoittivat & quot ; aivojen & quot ; käyttämälläesineitä vasemmalta oikealle . KunAsker kutsuuajatustenlukija palataryhmään , hän alkaa hänen lauseenkirjainobjekti valitaan . Esimerkiksi joskohde valittu onkauimpana vasemmalla (kirje & quot ; B & quot ; ) hän saattaa sanoa , & quot ; Parempi palata nyt . & Quot ;
Kyllä tai Ei

Kyllä tai Ei on toinen peli, joka vaatii kaksi pelaajaa, jotka molemmat tiedämmesalaisuus ,ajatustenlukija jaAsker . Ajatustenlukija poistuu huoneesta , jaryhmä päättääkysymys, joka voidaan vastata kyllä ​​tai ei . Ryhmä hyväksyy myös mitäoikea vastaus on . Ajatustenlukija palaahuoneeseen ja laittaa kätensätemppeleitäAsker . Asker clenches leukansa antaaajatustenlukijavastauksen : yksi purra tarkoittaa kyllä ​​ja kaksi tarkoita mitään . Ajatustenlukija voi tunteaclenches vaikkamuun ryhmän voi nähdä sitä .
Stick Numbers

Stick Numbers onpeli, jossa kaikkipelaajat voivat oppia & quot; lukemaanmieli & quot ; jaAsker . Asker täytyy kerätämuutamia pieniä esineitä , kuten tikkuja , astioita tai kyniä . Asker alkaa kertomallaryhmä , & quot; aion osoittaanumero yhdestä kymmeneen vuoteen , mitä teen . & Quot ; Sitten hän järjestääesineitä pöydälle tailattialle . Hänen pitäisi sijoittaa ne huolellisesti niin se näyttää, miten hän järjestää heille on tärkeää . Sitten hän kysyyryhmä kuinka monta hän osoittaa . Määrä , kuitenkin ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten hän järjestääesineitä ; hän kertoo, että se useissa sormien hän asettaa pöydälle taikerroksessa lähellä esineitä , kun hän on valmis järjestämällä ne . Koska eri ryhmän jäsenet selvittääsalaisuus , he voivat vuorotellen ollakyselijä kunnes kaikki näkevät miten se toimii .

Vastaa