peli ” Roblox ” antaa pelaajille äärettömän luovuudellepelimaailman, jonka avulla pelaajat voivat luoda tasoja ja jakaa oman teoksensa kanssa” Roblox ” yhteisö . Ei ole yllätys, että monet tasosuunnittelijoita haluavat säilyttää ainutlaatuisen luoja vain etujatasoilla niiden suunnitellessa . Vaikka järjestelmänvalvojan oikeudet ovatyleisimpiä etuisuuksia tason luominen , toinen suosittu työkalu onluoja vain kutemaan kohta , joka mahdollistaapelisuunnittelija kutemaan hänen maailmassaainutlaatuinen sijainti . Teknologian hyödyntämiseen ,pelin luoja voi antaa itselleen pelin etuja tai luoda havainto laatikoita , josta hän voi unohtaapelaaja peliään . Ohjeet
1
Lataakutemaan pisteen objektin” Roblox ” tietokanta etsimällä ” kutemaan . ”
2
Open ” Roblox ” studiot .
< Br >
3
Asetakutemaan pistehaluttuun kohtaanpelimaailman vetämälläkuvakettakutemaan pisteen päällemaastossa .
4
Laajenna” Workspace ”-välilehti näytön oikeassa .
5
Laajennakutemaan , kansiossa .
6
Kirjaudukutemaan sijainti koodi klikkaamalla ” Script . ”
7
Inputseuraava koodikutemaan piste käsikirjoitus :
toiminto OPE ( p ) finnish
jos p.Name == ” Creator Name täällä” sitten
game.Players [ Creator nimi tähän] . Character.Torso.CFrame = Workspace.CreatorSpawnNameHere
elseif p.Name == ” Ystävä nimi ” sitten
game.Players [ Creator nimi tähän] . Character.Torso . CFrame = Workspace.FriendSpawnNameHere
lopussa
lopussa
game.Players.PlayerAdded : connect ( OPE )
8
Tallenna maailmassa . Aina kun lataatpelimaailman pelaajana , sinun tuleevain gamer kutemaan tässä ainutlaatuisessa luoja vain kutemaan pisteen sijainnin .