Kuinka tehdäKartta Alien Swarm

” Alien Swarm ” onjoukkueen taktinen toiminta peli julkaistiin Valve Software PC vuonna 2010 päivitetty julkaisunkoko muuntaminen mod ” Unreal Tournament 2004 ” iskee rajusti parantunut grafiikka , kiihkeä pelattavuus ja pelottava muukalaiskohtaamisiin joka kulman takana . Ei vainpeli vapaasti ladattavissa pois Valve Softwaren ” Höyry” palvelu , se tulee myöskartta editori, jonka avulla pelaajat voivat luoda ja jakaa omia jännittäviä kampanjoita . Makingmukautetun kartan ” Alien Swarm ” ei pitäisi olla liian monimutkainen kaikille joitakin 3D- mallinnus kokemus . Ohjeet
luominen ja pintakuviointi Objects
1

Avaa Steam ja lataa ” Alien Swarm ”, jos et ole jo . Klikkaa” Library” -valikko ja klikkaa” Kaikki pelit ” pudotusvalikosta .
2

Valitse ” Työkalut ” ja tuplaklikkaa” Alien Swarm – SDK ” listalle alla ” Työkalut ” vasemmalla puolellavalikossa . Klikkaa oikealla” Hammer maailma Editor ” kohta” Alien Swarm Kirjoittajan työkalut ” valikosta , joka avautuu ja valitse ” Launch . ” Nyt klikkaa ” File ” ja ”Uusi ”.
3

Aseta esineitäoikeassa yläkulmassa ” ylhäältä ” näkymäruudussa kanssa” Block Tool . ” On parasta sijoittaaensimmäinen kohde karttaa alkuperä piste ( jossasininen rivitylhäältä leikkaavat) .
4

Säädämitatlohkon napsauttamalla ja vetämällävalkoisia pisteitä , jotka näkyvät sen kulmat ja reunat , kun se on valittu . Paina enter luodatodellinen kuutio . Tämä kohde toimiialkaa huone muokatun kartan .
5 < p>” Selection Tool ” Valitsekuution ja oikealla klikkaaobjektia tahansa2D näkemyksiä . Valitse ” Tee Hollow ” kääntää kuutiohuoneen seinät ,lattia jakatto . Voit joko ” Pura ”komponentteja oman kuution tai klikkaa” Vaihda tekstuuri sovellus ” työkalu ja valitseyksittäiset kasvotobjektin tarkat yksityiskohdat .
6

Poistakattoon . ” Alien Swarm ” soitetaanlintuperspektiivistä – view näkökulmasta; siten ,päällekuution estääpelaajan mieltä . Valitsepäällekuution jälkeen ” erottaminen ”objekti ( tai vaikka” Toggle laatu Application ” valikko on aktiivinen ) ja paina Delete -näppäintä .
7

Klikkaa ” Selaa” vieressä pieni neliö oikealla puolellakartta editorin käyttöliittymä . Tämä tuo esiinvalikoima kuvioita .
8

Valitsekuvio ja tuplaklikkaa sitä . Voit jättäärakenne valikosta ja huomaat, ettäpieni laatikkojuuri nyt sisältäätekstuuri olet valinnut . Valitseobjekti ja napsauta painiketta ”Käytä Nykyinen rakenne” lisätäpintaan .
Sijoitus Yksiköt ja rakenne Tiivisteet

9

Valitse” Entity Tool ” ja klikkaapisteen sisällä teidän ontoksi tilaa luodapelaaja merkki . Voit siirtyäkirjaimenkartan vasemmalla klikkaamalla ja vetämällä ( varmistaa , että hän seisoo vakaalla pohjalla ) . Pidä shift ennen vetämällähahmo luodaklooni .
10

Muutaluonneyksikön klikkaamalla sitä hiiren vasemmalla , oikealla klikkaamalla sitä yhdessä2D ruudut , ja sitten ” Ominaisuudet”. Voit nyt määrittääobjektin ” luokka ” käytetäänavattavasta valikostaavautuvassa ikkunassa . Voit luoda mitään tavoitteita hirviöitä käyttävät tätä tekniikkaa .
11

Valitseyksikkö ja muuttaa sen luokan ”kevyt ”. Vaihtaa väriävalon klikkaamalla ” Kirkkaus ” ja ” Pick Color . ” Voit säätääkorkeuden ja sijainninvalon vetämällä sen kokonaisuus missä tahansamieltä ruudut.

12

Luokuutio , joka on paljon suurempi kuin alkuperäisen huoneeseen . Koko ja sijaintiuuden laatikon niin että se täysin ympäröiensimmäinen kuutio . Levitä” toolsnolight ” rakenne uuteen ruutuun .
13

Napsauta objektia hiiren oikealla painikkeella2D- ruudussa ja valitse ” Sido yhteisöille . ” Muutaluokan ” func_brush ” ja antaaharjannimi . Luoda nämä esineet ja ne ympäröiväthuoneet oman kartan estää ” vuotaa ” virheitä .
14

Tallenna kartan” \\ steamapps \\ common \\ alienswarm \\ parvi \\ kartat \\ ” hakemistoon , kun ” uudelleen valmis testaamaan sitä . Paina F9toimittaja ajaakartan . Klikkaa ” Expert … ” ja paina ” Go ! ” ottaakoeajolle.

Vastaa