Team – Building Pelit Nuoret

Team – rakennus pelejä ovat laajalti käytössä leireillä ja retriittejä nuorille keinona parantaa viestintää ja oppimista ryhmän asetuksia . Monet julkisten koulujen järjestelmät ovat alkaneet tunnustaa , että ryhmähengen luomista ja seikkailu koulutus voi ollaarvokas lisä perinteisen koulutuksen . Olitpakesäleiri ohjaaja haluaa joukkueen toimintaan oman ryhmän taijulkisen koulun opettaja toivoen sisällyttämään elämyspedagogiikka luokkahuoneeseesi , tässä on joitakin ideoita kokeilla . Jäänmurtajat

Team – rakennus harjoitukset yleensä seuraatoimenpiteiden järjestys , joka jatkuvasti haastaaryhmä toimimaan uudelle tasolle . Ensimmäinen vaihe joukkueen rakennus on jäänmurtajien . Ryhmälle nuoria, jotka ovat juuri tavannut , kuten onkesäleiri, on jäänmurtajat , jotka auttavat ryhmän jäsenet oppivat toistensa nimet . Yksi esimerkki on ryhmän pallotella , jossajohtaja alkaa nimeämällä yksiryhmän jäsenistä ja heitinpallonhenkilö hän nimesi . Ryhmän jäsen sitten kiitosjohtajan nimen , sanoonimen toisen ryhmän jäsenen , ja heittääpallon kyseiselle henkilölle . Kuvio jatkuu, kunnes jokainen on ollutpallo . Ryhmä toistaa sittenkuvio , lisäämällä ylimääräisiä palloja ja menee nopeammin , kunnes peli liukenee nauruun . Toinen jäänmurtaja on Train Wreck . Tämän pelin,ryhmä istuu tuolitympyrä , jossa yksi henkilö keskellä . Henkilö keskellä todetaan hänen nimensä ja sitten todetaan, mikä on totta itsestään . Esimerkiksi hän voisi sanoa , & quot; olen yllään sininen paita , & quot ; tai & quot; En ole koskaan syönyt maapähkinävoita jäätelöä . & quot ; Jokainenympyrä joille tämä lausunto on myös totta on sitten hypätä ylös ja vaihtaaeri paikka , kun taashenkilö keskellä yrittää napata yksityhjiä paikkoja . Henkilö, joka jää keskelle tulee sitten tehdäuusi selvitys . Joshenkilö keskellä ei halua antaa julkilausuman , hän voi sanoa , & quot; Train Wreck & quot ; ja kaikkien täytyy löytääuusi paikka .
Ongelmanratkaisutaidot aloitteet
< p> Kun ryhmän jäsenet alkavat tuntea olonsa mukavaksi ,tiimi – rakennus sekvenssi siirtyy ongelmanratkaisuun aloitteita . Nämä ovat kuvitteellisia ongelmia asettamatjohtaja , jokaryhmä on yhdessä ratkaista. Yksi yksinkertainen esimerkki on & quot; Kaikki kyytiin & quot ; jossakoko ryhmä on mahduttavanimetty pieneen tilaan . Voit perustaa useita neliö levyt vähenevien kokoa , tai voit luodatilaakentällä köydellä . Toinen ongelmanratkaisu aloite on & quot; Helium Hoop . & Quot ; Tämän pelin, jokainen ryhmän jäsen on seisomaan ympyrässä ja tukeaHula Hoop niiden etusormet . Ryhmän on laskeHula Hoop maahan pitäen kaikista sormista kosketuksissavanne aina . Kolmas esimerkki on & quot; Airplane Crash & quot ; jossajohtaja luo kaksi rajoja ,lähtölinjan jamaalilinjan . Konsernin lentokone on kaatunut lähtöviivalla , ja ne on saatava kaikki heidän joukkuetoverinsa maaliin – mutta jotkutjoukkuetoverit ovat vammoja . Johtaja valitseevammoja ennenpelin alkua , johon voi kuulua yksi pelaaja on sokea ( ja sokkona ) , toinen kuuro ( ja ei saa puhua ) , ja kolmas on kaksi rikki jalat ( ja tarvitsematta kuljettaa ) . < Br >
Trust aktiviteetit

Trust toiminta ryhmähengen luomista pelejä, jotka vaativat osallistujat luottamaan toisiinsa . Yksi esimerkki on & quot; Trust Walk & quot ; jossa pelaajat ovat silmät sidottuina ja täytyy luottaa tiimin jäsenet saavat ne läpiesterata . Tämä voidaan tehdä yhteistyökumppaneita tairyhmä kokonaisuutena , jossa yhden henkilön pitäisi pystyä näkemään ja ottaa johtavanmuunryhmänlinjaa . Toinen luottamus aktiivisuus on& quot; Trust Lean & quot ; jossa kumppanit vuorollaan kuuluvien kumppanikseen ryöstää . Tämä voidaan tehdä myös koko ryhmän kanssa , jossaryhmä seisootiukka ympyrä yksi henkilö keskellä . Henkilö keskellä sitten nojaa taaksepäin ja antaaryhmän hänet kiinni ja siirtää hänet ympäriympyrän . Kolmas esimerkkiluottamuksen toiminta on & quot; Trust Fall & quot ; jossa yksi henkilö seisoopieni foorumi jaryhmä seisoolinjan takana kädet ojossa . Henkilö sitten laskee ja salliijoukkue kiinni hänen .

Vastaa