Juntti Goldberg Pelin ohjeet

Rube Goldberg (1883-1970) ,20-luvun sarjakuvapiirtäjä , insinööri ja keksijä , jätti jälkeensäperinnön , joka sekoittaa tekniset kirkkaimmillaan huumorilla . Hän on tunnetuin luoda sarjakuvia kuvaa naurettavan monimutkaisia ​​koneita , jotka suorittavat yksinkertaisia ​​tehtäviä , kutenerittäin suosittu muotoilu tuli osasuosittu peli ” Hiirenloukku . ” Beyond ” Hiirenloukku ” Goldbergin mallit ovat inspiroineet muita pelejä ja kilpailuja , joista jokaisella onviihdyttävä ja harjoittaa joukko ohjeita . Ohjeet

1

Aloitaklassikoita . Kiinnostavat sinua vielä enemmän” Hiirenloukku ” peli , harkitsepelin lähtökohta : Jokaisella pelaajalla onhiiri pala, että hän siirtyy mukaannoppaa roll. Jos maa on” rakentaa tilaa” lisää palahiirenloukku hallitukselle . Kunansa on valmis ja tulet” puolestaan ​​kampi ” tila taaskilpailija pelaaja on”trap tilaa” voit kääntääkampea ja kaapatapelaaja . Viimeinen jäljellä oleva pelaaja voittaa .
2

Jatka digitaalisia pelejä. Vuonna 2011 Google Inc. julkaisiRube Goldberg -vaikutteita peli nimeltään Nexus Contraptions ( youtube.com /user /nexuscontraptions ) . Tämä yksinkertainen ja hauska peli vaatii saatpallon – joka putosi yläpuolella – suppiloon alapuolella . Voit tehdä niin , aseta esineitä toipua pallo strategisesti aiemmin esteitä .
3

Annakilpailuun . Joka vuosi järjestäjät Purduen yliopistossa järjestääRube Machine kilpailuun . Jokainen kilpailija on tehdä luovia ja naurettava vehje joka suorittaayksinkertainen tehtävä , kuten ”vesikasvi . ” Monimutkaisempia ja alkuperäinen ,paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa .
4

Pelaa ryhmiä . Yhteistyöhön tapa pelata Goldberg pelejä on saada ryhmät hyödyntävät mallejaGoldberg hengessä . Valitseteema , kuten ”vesikasvi , ” ” crackmuna ” tai ” sammuttaaherätyskellon ” ja pyydä jokaista ryhmää vetäämonimutkainen rakenne , joka sisältää yhteiset , taloustarvikkeina . Sitten rakentaakoneita . Onko kaikkiryhmän kokoontua ja osoittaa niiden koneiden toiminnassa . Teepuolueen irti .
5

Kuvitellaisompi kuva . Embracehenki Goldberg jäljittelevät pelejä , kilpailuja ja koneet muistamallasuurempi merkitys . Goldberg veti malleja Korostaturn-of – the-luvun pakkomielle rakennuskoneet yksinkertaistaa arkea. Kohta oli, että nämä koneet , varjolla yksinkertaisuus , voi itse asiassa mutkistaa asioita .

Vastaa