” Dragon Quest Monsters : Joker ” onroolipeli , joka julkaistiinNintendo DS vuonna 2007 . Pelissä hahmosi otetaan talteen ja käytetäänhirviöitä löytyypelimaailman taistelussa . Kuitenkin, etteivät kaikki hirviöt voidaan tallentaa käyttämällä perusmenetelmiä : Jotkut on synteettistä. Synteesi jossa yhdistyvät kaksi hirviötä luodauusi luomus ; Anchorman – osa materiaalista hirviöperhe – on yksi tällainen peto . Hän voidaan luoda milloin tahansapelin jälkeen olet oppinut tiivistetään osanatarinaa . Ohjeet
1
Puhunainen tiskin takana , joka sijaitsee takana mitään scout postitse .
2
Valitse ” syntetisoimaan ” listasta.
3
Valitse” Monster ” listaussininen tausta yläosassanäytön .
4
Valitse” Dingaling ” hirviö . Jos sinulla ei tällä hetkellä oleDingaling , voi olla kiinni Fert Isle .
5
Valitsetoinen ” Monster ” listausvioletti tausta .
6
Valitse mikä tahansa hirviö” Demon” perhe . Sovellettava hirviöt kuuluvatDracky , Imp tai Gryphon .
7
Valitse ” Tulos ”. Kaksi hirviötä tiivistetään luodenuutisankkuri .
8
Annanimi omalle uutisankkuri . ( Nimet voivat olla vain kahdeksan merkkiä pitkä . ) Valitse ” OK ” kun olet valmis .
9
Valitsetaitoja, joita haluat uutisankkuri oppia ; Voit valita enintään kolme taitoja listasta . Käytettävissä taidot ovat riippuvaisiahirviöitä, jotka ovat tottuneet luomaanuutisankkuri .
10
Valitse ” Lisää joukkue. ” Uutisankkuri on nyt saatettu tiimisi kuinnykyinen jäsen ja on käytettävissä taistelemaan välittömästi . Jos et halua käyttääuutisankkuri heti, valitse ” Lähetä Storage” sijaan .