Miten tehdä oman olemuksen Unreal Tournament 2004

” Unreal Tournament 2004 ” onensimmäisen persoonan räiskintäpeli videopeli jossa onlaaja kyky muokata ja muokatapelin . On suuri moninpeli yhteisö, joka vielä pelaa peliä jopa vuosia ensimmäisen julkaisemisen jälkeen . Pelin ,iho onulkoasun hahmosi . Luomalla oma skini on tunnusomaistavallan pelaaja . Nämä kilpailijat seistä ylitse muiden ja ne ovat useinkateellisia mitään peliä he join.Things tarvitset
Maya PLE ohjelmisto
Näytä Enemmän Ohjeet
Huomiota yksityiskohtiin on keskeinen .

1

Luomalli hahmosi . Launch Maya PLE ja avaa ” Malli Editor . ” Jotkut perehtyneisyys Maya PLE mallin luominen edellyttää . Luokarkea hahmotelmatorso , pää , kädet ja jalat . Tämä onlähentääMerkkikoot . Mieti tätäluut hahmosi .
2 < p>” IK yhteinen työkalu ” luoda liitoksia, jotka lähentääihmiskehossa . Niskat , hartiat , kyynärpäät , polvet ja lantio nivelet tarvitaan ihon liikkua kunnolla. Maya PLE on laaja tutoriaaleja aiheesta ja monet ihmiset viettävät vuosia opetella kunnolla käyttää tätä ohjelmistoa .
3

Animoi malli . Kuten kaikki videopelit , ” Unreal Tournament 2004 ” on laaja animaation aikana. Voit luoda omia animaatioita sisällä Maya PLE tai tuoda tätä tietoaaiemmin rakennettu hahmo . Datasolujenpelejä merkki kansiot on tyypillisesti merkitty alla” Animaatio ” -kansioon .
4

laatumerkki . Maya PLE avulla voit hakea premade tekstuurit oman mallin pintoja . Korostapinta , hiiren kakkospainikkeella ja valitse ” Uusi laatu sijoittelu. ” Tämän avulla voit valitatyypin rakenne lisäät , jossa määritelläänulkoasun ja tyylin hahmosi . Voit valita rakenne että Maya PLE on ladattu tai lisätä omia johon olet luonut tai ladata muista Skinners . Toista tämä kunnes olet kattaamallin ja loimerkki aivan oma .
5

Vieuusi hahmo Maya PLE ja ” Unreal Tournament 2004 ” Päätänimenmerkin . Kun valitsetvienti toiminto , viedä tiedoston” .upl ” . Näin ” Unreal Tournament 2004 ” tunnistaa hahmosi malli ja iho .

Vastaa