Miten tekstuurilentokoneet FS2004 in Gmax

Microsoft Flight Simulator 2004 :Century of Flight sisältääWright Flyer , Ryan NYP ”Spirit of St. Louis ” Lockheed Vega jaDC – 3 . Flight Simulator franchising kannustaa yhteisön luoda uusia lentokoneita, lentoasemia ja kuvioita . Flight Simulator 2004 mukana tulee Gmax ,3D-mallinnus työkalu. Microsoftin 2004 SDK , voit suunnitella uusia koneita tai luoda uusia kuvioita historiallinen lentokoneet Gmax.Things tarvitset
Photo manipulointi ohjelmisto
Näytä Enemmän Ohjeet

1

Lataa ja asennaMicrosoft Flight Simulator 2004 Software Developer Kit . Zip-tiedosto sisältää myösGmax GamePack SDK . Kuormitus , muokata ja muokata tekstuurin tiedostoja valokuvan manipulointi ohjelmisto .
2

Restart Gmax ja ladata untextured lentokone . Paina ” M” aloittaaMateriaali editori . Klikkaa ”Uusi ” nimeäminen ensimmäinen materiaali musta . Muutadiffuusi väriruudusta R : 12 , G : 16 ja B : 8 . Valitse ensimmäinen osa malli, joka on musta ja klikkaa ” Käytä ”.
3

Valitsesiivet , sovelletaan” tasomainen UVW kartoitus, ” Valitseoikea akseli ja klikkaa ” sovi. ” Luouusi rakenne nimeltä ” siivet ”. Napsauta ” sovelletaan rakenne ” diffuusisti välilehti . Valitse ” WingsDifuse.jpg . ” Valitsekolahtaa välilehti ja kuorman ja soveltaa ” WingsBump.jpg . ”
4

Valitserungon sovelletaan ” Planar UVW Mapping” jälleen . Nimeäuusi materiaali : runko – puolin. Lisää hajanainen ja kolahtaa kuvioita . Valitse ” 2 – puolinen ” valintaruutu ja soveltaamateriaaliarungon. Levitä hajanainen ja kolahtaa tekstuurit muuhun malliin. Tallenna tiedosto , kun olet valmis .
5

Run ” MakeMDL ” SDK ja tuoda kone . Tämä näkyy mallisi Flight Simulator 2004 -muodossa . Viedä kone tuleekäynnistin lentokentälle .

Vastaa