Luokkahuone Circle pelit

Luokkahuoneet ei vain tarjotapuitteet koulutukseen , mutta myös hauskaa , riippuenluokka ja opetussuunnitelma . Monet opetukseen ja pelejä , jotka vaihtelevat & quot ; Ankka Ankka Hanhi & quot ; & quot ; Hot Potato & quot ; osallistuu opiskelijoita muodostavat ympyrän . Opettajat voivat osallistua opiskelijat lukuisissa luokkahuoneessa ympyrä pelejä , ovatko varten hauskaa tai sisällyttää joitakin kasvatuksellista arvoa . ” Big Chief ”
< p> opiskelijoita istuuympyränvalitun & quot ; Se & quot ; kid vaiheet huoneen ulkopuolella , kun toinen lapsi -& quot ; Big Chief & quot ; Apt lyhyitä liikkeitä , kuten taputtaa käsiä tai polkee jalkaa . Kaikki pelaajat kahtenapomon toimia . Milloin & quot ; Se & quot ; palaahuoneeseen , hän katsoo ja yrittää arvailla& quot ; Big Chief & quot ; identiteettiä . Jos hän arvaa oikein sisällä kolme kertaa , hän tulee& quot; Big Chief & quot ; kun taas toinen opiskelija vuorollaan kuin ” Se . & quot ; Jos hän ei arvaa oikein , hän jatkaa & quot; Se . & Quot ;
’ erilaisia ​​ääniä , eri tilanteissa ”

opiskelija osaa mukauttaa heidän äänensä tiettyihin paikkoihin ja skenaariot pelatessa & quot; erilaisia ​​ääniä , eri yhteyksissä . & quot ; Opettaja kirjoittaasijainti jahenkilö kortistokorteille ja laittaa ne astiaan . Opiskelijat valitakortistokortti ja puhuapehmolelu tai leluympyrä ikään kuin se olisihenkilö listattukortin . Opiskelija soveltaa asianmukaisia ​​äänenpainoja koska sijainti heidän kortistokortti . Esimerkiksi, josopiskelijan kortissa & quot ; kirjasto & quot ; ja & quot; ystävä , & quot ; opiskelija voisi puhua hiljaa jostain hän puhuisiystävälle , tai noin eriä, jotka liittyvätkirjaston . Kun opiskelija tekee ottaen pelaajat arvatasijainti henkilö ettäopiskelija pyrki edustamaan . Opiskelijat nostamaan kätensä arvata , jossaopiskelija arvaamaan oikein puhuu seuraavaksi. Ellei opiskelija arvaa oikein ,opettaja valitseeseuraavan puhujan .
” PassChicken ’

Puttingluokkahuoneessa käänne & quot; Hot Potato & quot ; yksi opiskelija pelaa& quot ; Se & quot ; lapsi ja omistaakumi kana . Opettaja kertoo & quot ; Se & quot ; nimetä viisi kohteitaluokassaan joko aiheista sidottu luokan opetussuunnitelmaan tai yleisiä aiheita , ja siirtääkanan oikeuttaan . Esimerkiksiopettaja voi ohjata oppilaitaan nimetä viisi presidenttiä Yhdysvalloissa . Kun oppilaat kulkevatkana ympyrän & quot ; Se & quot ; yrittää nimeämällä viisi presidenttiä . Joskana paluuta ennen kuin hän nimistä viisi presidenttiä , hän pysyy & quot; Se . & Quot ; Jos hän onnistuu nimeämällä viisi presidenttiä ,opiskelija tilallakana , kun hän päättää nimetä viisi presidenttiä tuleeuusi & quot; Se . & Quot ;
” Shoe Hustle ”

& quot ; Kenkien Hustle & quot ; alkaa opiskelijat poistamalla kenkänsä ja shoestrings , ja sijoittamallashoestrings niiden kengät varpaille . Opiskelijat laittavat kengätkeskelle lattiaa ja muodostavatkehänkengät , kun opettaja sekoittaakenkä kasa . Opettajan käsky , opiskelijat rotu sijoittamaan kengät , pitsi ne ja laittaa ne takaisin jaloilleen . Ensimmäinen pelaaja pitsi hänen kenkänsä , laittaakengät takaisin , ja seisomaan voittaa pelin .
” Word liittojen

jättäminen edistäälinkin sanoja lähettää opiskelijat ulosympyrän & quot; Word Yhdistykset . & quot ; Kunopettaja sanoosana ,seuraava pelaaja sanoo toinen sana , että he liittävätsana, joka edeltää sitä . Esimerkiksi jos opettaja sanoo , & quot; Dog & quot ; Ensimmäinen opiskelija voi sanoa & quot; Bone & quot ; kanssaseuraava henkilö sanoi & quot; Bury & quot ; ja niin edelleen . Josyhdistyksen voimassaoloajan tulee kyseeseen , opiskelijat perustellayhdistys , opettajan ja muiden opiskelijoiden onko hyväksyä se tai ei . Jos opiskelija ei voi ajatellavoimassa sanaa 30 sekunnissa , he lähtevätympyrä . Peli jatkuu, kunnes yksi pelaaja on jäljellä.

Vastaa