Strategiat Kiinalainen Tammi

Kiinalainen Tammi onlautapeli , jossa pelaajat yrittävät siirtää 10 marmoritkolmion muotoinen kotipesä toiseen kolmion vastakkaiselle puolelle pöytää . Kaksi , kolme, neljä tai kuusi voi pelata . Hallituksen on muotoiltukuusikulmio kolmiolla kiinnitettävä jokaiseen kuusikulmion kyljet , joten kunparillinen määrä ihmisiä pelata,pelaajat istuvat niin että jokainen kasvot toiseen . Kun kolme pelata, jokaisen pelaajan kotikenttä on välillä kaksi käyttämätöntä perusteista. Perusteet

Vastakkain kukin hoitaa yksi väri kuulia . ( Jotkut levyt käyttävät kiilaa sijasta . ) Marbles voi liikkua mihin suuntaan tahansa yhden ruudun kerrallaan tai hyppäämällä ylivieressä marmorityhjää tilaa takana . Jos onjoukko marmori -space kokoonpanoissa , voit pitää hyppäämällä yli veistostentyhjä tila takana , kunnes haluat lopettaa .
LearningGame
p Jos haluat saada hyvä kiinalainen Tammi , sinun täytyy pelatavastustaja, joka on sinua parempi . Tietokone vastustaja on paras vaihtoehto , koska et tunnepainetta siirtyä nopeasti . Sinun täytyy ottaa aikaa ja todella katsoahallituksen nähdäseuraukset potentiaaliset liikkuu .

Aluksi saat todennäköisesti liian kiireinen tarkastelemalla omaa kappaletta paljon huomiota mitä ja miten vastustaja liikkuu . Toinen aloittelija virhe on hopmarmori mahdollisimman , vaikka voit nopeasti oppia, että usein ei ole hyvä liikkua. Kun saat saada tällaisia ​​aloittelija virheitä pois tieltä , voit alkaa kehittäävankka peli , sen verran, että voit todella tarkkailla vastustajan strategioita .
Center Line

lyhin etäisyys kahden pisteen välillä onviiva . Koska Kiinalainen Tammi onpeli, jossa olet kilpavastustajan maaliin ,paras tapa siirtää marmorit on marssia suoraan kautta linjan, kuten jos onpiirretty viiva teidän kotipesäkolmion yrität päästä . Tietenkin ,muut pelaajat yrittävät estää oman etukäteen , aivan kuten yrittää estää omaansa . Silti yrittää kallistua kohtikuvitteellisen keskiviivan kun siirrät .
Avaussiirto

uusi pelaaja usein miettinyt mikä pala ensin pelata, koska jokainen neljä marmoritsisin rivi antaa sinulle kaksi vaihtoehtoa jakolme marmorit takana ne antavat sinullesamayhteensä 14 eri mahdollisesta aloittamisesta liikkuu. Se on parasta siirtää yhdenkahden marmorit istuu lopussasisimmän rivin . Siirtämällä niitä vältetääntukkisuman myöhemmin .

SideWinder liikkua,pelaaja siirtää yksi niistä pää marmorit suuntaan , joka vie sen pois keskustastaaluksella. Kunpelaaja siirtää yksipää marmorit keskustaa kohtialuksella, hän käyttäärajat toukka liikkua. Useimmat pelaajat siirtyä kohtikeskustaa .
Siirrä joukoittain

Uusia pelaajia yleisesti tekevät virheen jättämällä miesten takana . Edessä marmorit muuttaa pois aggressiivisesti ,keskimmäinen niistä täytyy kuroa umpeen , niin yksi huono yksinäinen marmori ajautunut perää , joilla liikkua yhden ruudun kerrallaan . On parempi siirrä kpl ryhmänä taisarakkeen niin , että niin paljon kuin mahdollista, sinun jatkuvasti siirtää takakappaleita näinä edessään. Liikuttamalla marmorit kuinryhmä helpottaa myös kytkeä hyppääminen reikiä vastustajat voisivat käyttää .
Eivät aivan Move joukoittain

Tietenkin voit jättää muutama takana , esimerkiksi kolmeen , joka voi toimiatakana vartija . Koska voit hypätä vastustajan marmorit ,takana vartija , jota käytetään plug reikiä , voi vaikeuttavat muiden pelaajien edetä nopeasti . Kunhan et anna näiden marmorit saada liian kaukana.

Älä myöskään jätämarmori takana vain estääpelaaja täysin täyttämällä hänen tavoite kolmio. Jotkut pelit Kiinalainen Tammi jopaylimääräistä sääntö estää tämän . Yleensäsääntö sanoo, ettäkolmion katsotaan täytetyiksi poistamallavastustajan marmori sallisimahdollisten voittaja loppuunkohde kolmio .
Endgame

Kun aloitat laittoi kuuliakohde kolmio , ottaa aikaa täyttääkehä ensin. Näin vältetäänpattitilanne , joka pakottaa siirtää yhden marmoria kerrallaan .

Vastaa