Miten rakentaaWizard hahmo Third Edition Dungeons and Dragons

Wizards ovat monipuolisin merkkiäDungeons and Dragons peli , ja kun he alkavat melko heikosti , niistä saattaa tullatehokkaimpia saatavilla pelin . Kun luot uuden velho hahmo , huolellisesti harkitapolun haluat häntä ottamaan aikanacampaign.Things tarvitset
Pelaajan käsikirja
Dice kuva Paper
Lyijykynä

Näytä enemmän Ohjeet
1

Visualisoikäsite oman velho luonnetta. Oletko enemmän kiinnostunut rakentamaannuori, räikeä ja debonair velho, joka sinkoaa tulipalloja ja salama pultit , tai ehkätieteellistä vanha tietäjä paremmin diviningtulevaisuuteen ja tunnistaa taikaesineitä ?
2

Käänny Dungeon Master nähdä, jos hänellä on erityisiä talon sääntöjä tai rajoituksia, kannattaa pitää mielessä, kun luodaan hahmosi .
3

Roll your uuden ohjatun kuusi ensisijaista tilastoja. Sinun Dungeon Master voi myös olla erityisiä sääntöjä siitä, miten roll nämä tilastot , joten muista kysyä etukäteen . Velhon loitsu – casting kyky on sidottu hänen älykkyytensä pisteet , niin aseta korkein rulla tässä stat ensin , sitten harkitakäsitemerkin, kun olet asentamassaloput viisi tulokset. Jos haluat multi- luokkataistelija , voit laittaaennätys vahvuus. Jos konsepti onpuolueen johdossanopea äly jaSly kielen , korkeamman rullat voidaan paremmin sijoittaakarismaa tai viisautta tilastot .
4

otettava huomioon kaikki rotuun tilastotieto Sopeutuminen tehdään. Puoli – ORC on yleensähuono valintavelho , koska kaikki puoli – örkit vähennä kaksi pistettä niiden älykkyys pisteet – tosin tämä voidaan kompensoida tavanomaista korkeamman telan tai ottamalla huomioonlisäpisteen , joka voidaan lisätä tilastotieto jokaiselle neljä tasoahahmo voitot .
5

Päätä jos uusi ohjelma tuleeyleinen loitsu – pyörän taiasiantuntija . Ohjattu voi halutessaan erikoistua johonkin tiettyyn School of Magic samalla hylätenkyky heittää loitsujaeri koulussa. Harkita tätä vaihtoehtoa erittäin huolellisesti . Vaikka se voi tuntuahyvä idea saada ylimääräistä mielleyhtymän loitsuja, jotka käsittelevät suuria määriä vahinkoa ,takaisku ei pysty heittämään conjuration loitsuja voi tullavakava este aikanakampanjan .
6

Harkitse saamassatuttu oman velho . Hankkimineneläin tuntee lainaa monia etuja , muttamahdolliset seuraukset voivat olla tuhoisia . Tuttu on hyvä partiotoiminta missävelho itse ehkä pysty mennä, tai tuottaa kosketuksen hyökkäys loitsuja puolestavelho. Mutta jostuntee pitäisi tappaa , ohjattu toiminto pysyvästi menettää kokemuspisteitä ja jäädä kokonaanuusi tuttukoko vuoden . Eri eläimiä antavat erilaisia ​​etujavelho . Rupikonna tuttu antaaohjatunlisäksi kaksi pistettä perustamiskirja taaspöllö parantaaohjatun kykyä hiiviskellä ympäri salassa nostamalla” liikkua hiljaa ” taitoa .
7

Valitse taitoja ja urotekoja varten velho , jotka sopivatkampanjan maailmassa ja että sovi hahmosi käsite. Poimia tietoa ja loitsuihinsa taidothahmo, joka on hyvin lukea ja voi muistaa tärkeitä seikkoja juuri oikeaan aikaan . Taitoja, kuten liikkuvat äänettömästi tai piilottaminen olisi sopivampiovela, ovela velho . Velho, joka on fyysiset kyvyt sekä kirja nokkeluutta olisi nukkauslujuuden perustuu taitoja, kuten kiipeily, uinti tai ratsastus .
8

Valitse alkavat loitsuja kirjuri ohjatun loitsukirjan . Ohjattu suurin voimavara on hänen monipuolisuutensa oikeinkirjoituksen valu , joten valitse monia erilaisia ​​loitsuja, jotka voitaisiin käyttääeri tilanteissa . Loitsu ” maaginen ohjus ” on suurivihamielinen kohtaaminenryhmä OGRES , mutta ei auta ollenkaan avustamisessapuolueen rajanleveä kuilu , kunsillan se on tuhoutunut .
9

Lisääviimeistelee täsmentää oman ohjatun valitsemalla hänen linjaus , suojelija jumaluus ja persoonallisuus . Kuten kaikki muutkin merkin ,velho on todennäköisesti olla itsekäs ja paha kuin rehelliseksi ja hyvä . Lisää quirks tai -aukkojaerottaakseen hänet muista , kutenänkyttää ,ongelma uhkapelejä taiajo tarvetta auttaa apua tarvitsevia , vaikka näin voisi olla vaarallista .

Vastaa