peli ” Mugen ” avulla pelaajat voivat luoda omia hävittäjiä ja ladata niitä luomaanmuokattavissa taistelevat kokemus . Yksiyleisimmistä tavoista pelaajat voivat luoda omat ainutlaatuiset taistelija on ohjelman kautta Fighter Factory Ultimate . Ohjelma tekee paljonmonimutkaisempi ohjelma mukana sprite tekee automaattisesti , joten luot oman taistelija onnopea ja helppo process.Things mitä tarvitset
Mugen
Fighter Tehdas
Näytä Enemmän Ohjeet
sprite ja animaatiot
1
Open Fighter Factory .
2
Napsauta ”File ” ja sitten ” mallit” ja ” Electbyte Player . ” Tämä toiminta tuottaatiedot vakiot , perusliikkeitä , lyöntejä , potkuja , komennot ja perus sprite animaatioita .
3
Määritätaistelija antamallataistelija nimi sekä ” Hahmon nimi ” kentät näytön vasemmassa reunassa .
4
Aseta”Standard Palette Tilaa ” kuin ” 1,2,3,4 . ”
5
Kirjoita hahmosi nimi , jälkeen ” . SFF ” in” SFF tiedostonimet” -ruutuun . Tee sama ” SND Tiedoston nimi ”, ” ASR Tiedoston nimi ”, ” cmd , ja” CNS tiedosto nimet , ”ellei vaihda” . SFF ” jokaisen vastaavan lyhenne.
6
Valitse ” Save All” ja tallenna malli uuteen kansioon , jonka voit nimetä jälkeen hahmosi .
7
Klikkaa ” Shared Palette ” ja sitten ” OK”.
8
Tallenna kaikki tiedostot, jotka Fighter Factory kehottaa tallentamaan kansioon hahmosi nimi .
9
Napsauta ” sprite . ” Poista sprite kolme kautta 64 .
10
Avaa” Paletit ”-valikosta .
11
Selaatallennetun kuvan , että on moniavärejä haluat käyttää . Avaa se .
12
Klikkaa ” Optimismi ” ja sitten ” zoomata ”
13
PidäCtrl-näppäintä ja napsauta kunkin värinpaletin valikosta valitse kaikkivärit , valitse ensimmäisessä paletti laatikko siirtäävärejä. Valitse ” Käytäpalettia ” ja tallennatiedostokansion hahmon nimi .
14
Kirjoitanimi hahmosi jälkeen ” . toimivat ” in” ACT paletit : 1 rivillä ” ruutuun. Tallenna kaikki .
15
Napsauta ” sprite ” ja sitten ” Lisää ” ja valitse kaikki” . Pcx ” tallennettuja tiedostoja hahmon kansioon .
16
Valitse ” Näytä ” ja sitten ” suuntaviivat näyttäälattian tasolla ” Mugen . ”
17
Siirräsprite oikein vastaamaanakselinlattian janäytön puolella vuorisprite kanssa siniset viivat .
18
Valitse kaikki kuvat , napsauta hiiren kakkospainikkeella ja valitse ” Lisää ryhmä AIR . ”
19
Klikkaa sinistä ” CLSH ” ruutuun luodaosuma ruutuun . Siirrälaatikko vastaamaanosuma havaitsemista rajoja hahmosi , valitse ” CLSN Standard” lisätäosuma laatikko kaikkiinkehyksiä
20
Avaa ” paletit ” ja lataa uusi hyökkäys sprite Pääkansion . Hit ”OK”.
21
Toista vaiheet 15 kautta 21 jokaista animaation haluat hahmosi on .
Hyökkäävä
22
Valitsehyökkäyksen tyyppianimaatioita baarissa . Korostahyökkäyksen sprite hiiren kakkospainikkeella ja valitse ” Lisää ryhmä AIR . ”
23
Valitsepunainen ” CLHS ” ruutuun luodarajat teidän hyökkäyslyöntiä ruutuun .
24
Klikkaa ” Sound ”avaauuden äänen tiedosto ja avaa se hyökätääänenhyökkäys . Napsauta ”Tallenna nimellä” ja tallenna se hahmosi kansioon .
25
Toista nämä vaiheet jokaisen hyökkäyksen haluat hahmosi on .
< Br >