Clue FX Ohjeet

lautapeli ” Clue FX ” käyttääsähköistä tietokantaa ja useita antureita määrittää, missänappuloita ovat . Se on suunniteltu antamaanpelaajauuden ja erilaisen pelin kokemus joka kerta . Toisin kuin aiemmat versiot ” Clue ” ei ole kuolla tai tilat liikkua . Butler kertoopelaajille , milloin ja missä liikkua . Peli on kahdesta neljään pelaajaa ja suositeltava niille 8-vuotiaana ja ylös . Ohjeet kuva Set Up
1

Asetasähköistä tietokantaa kärjessäaluksella, mansiomaailmoissa perusruudun . Kiinnitäpystyssä pahvi pohjapäällesähköistä tietokantaa .
2

Erotakortit epäillyt , paikat ja aseita . Shuffle jokaisen kannen erikseen . Vedä noin puoletkorttien päältä ja aseta nepohjan . Toista kaikki kolme kansilla .
3

Otapäällimmäisen kortin pois jokaisen kannen ja aseta se näkymätön osaksi” Case File” kirjekuori .
4

shuffle kaikki kolme kantta yhdessä . Leikkaakannen uudelleen ja työnnäensimmäinen kortti johonkinepäilty kirjekuoria. Toista ja loput epäilty kirjekuoret . Aseta nämä pelilaudalla .
5

Shuffle ja käsitellä kaikki loput korttia jokaiselle pelaajalle .
6

Valitsemerkki edustaa jokaiselle pelaajalle jokin neljästä merkkiä . AsetamerkkiäBarn ,ensimmäinen huone taululle . Pass jokainen pelaaja” Clue ” arkki .
7

Käynnistäpiirikortti ja kirjaudu merkkiä peliin pyytäessähovimestari .
Pelaaminen

8

Siirrä , etsiä ja tutkia , tai tehdäsyytös , kunButler ilmoittaa on sinun vuorosi . Käytäarkki pysyä vihjeitä ja rajat pois epäiltyjä.
9

Siirrä palahuoneeseen ja paina vaihtaa huonetta sinun vuorosi . Tämä ilmoittaahovimestari mikä huone olet tuumaa Hän kertoo kuka on huoneessa , sitten siirtyäseuraavalle pelaajalle .
10

Siirrä palahakupainikkeen etsiähuone . Butler kertoo, mitä epäillyt ovat huoneessa . Tutkitaankortitepäillyn kirjekuorta . Play siirtyyseuraavalle pelaajalle , kun olet valmis .
11

Siirry” Ehdota ”-painiketta tehdä ehdotuksen . Sano jotain, ” Uskon, että se oli Mr. Green , Gazebossa kanssapuutarha sakset . ” Jos pelaaja oikealla on yksi niistä kolme korttia , hänelle tulee näyttää sen sinulle . Jos ei , siirry seuraavaan pelaaja siirtääkortteja . Toista tämä, kunnes uskot tiedät mikä kolme korttia ovatasiassa Tiedoston kirjekuoren .
12

Siirrä hahmosi” Accuse ”-painiketta ja paina alas, kun olet valmis tekemäänasian , ja tarkastaja Brown on samassa huoneessa . Sano esimerkiksi , ” syytän Mr. Green , Gazebossa kanssapuutarha sakset . ” Oikea arvaus päättyypeli . Väärä arvaus poistaa sinut pelistä .

Vastaa