Miten tehdä vanhan ajan Carnival Games

Alati kasvava joukko huvipuistojen , sekähuvipuisto ratsastaa ponnahtamasta paikallisen perheen hauska keskukset , piirustus väkijoukkoja pieni yhteisö karnevaaleja voi olla haaste . Valikoima edullinen , yksinkertainen-to – koota karnevaali pelejä voi auttaa tekemään tapahtumasta suosittu ja hyvin osallistui . Sirotellapelejä eksentrinen kannattajiaan innoittamanasuuri showmies PT Barnum sekä karnevaali ruoka seisoo myyvät suosikkeja kuten hattara ja karamelli omenat . Hiileen puhaltamista näitä ja muita toimintoja ja nähtävyyksiä houkuttelee väkijoukkoja viipyä jonkin aikaa ja jopa tulla takaisin kavereiden kanssa tow.Things tarvitset kuva Blue verho paneelit
Rope
2 napaa ( pystyssä , jaloin , noin . 6 metriä korkea ) finnish String
5 Ankkurit ( eripituisia ) finnish Puiset pyykkipojat
Halpaa karnevaali palkinnot
lapsen kahluuallas
kumiankoiksi , valikoituja
3 permanenttitussia ( 1 punainen , 1 sininen , 1 vihreä ) finnish Suuri pressun ( paksu muovi tai kangas ) finnish paalit heinää tai olkea
penniä, Nickels , dimes , neljännekset ( rullattu ) finnish Ajastin

Näytä Enemmän Ohjeet

1

Muodostaklassikko ” palkinto Fishing ” karnevaali peli liu’uttamalla sininen verho paneelit päälleköyttä . Keskeyttääverhoilla köysi kahden pystyssä , jaloin pylväät . Tie5 – jalka narun toiseen päähän viidellä tulpat luoda pelata vavat . Kiinnitäpuinen pyykkipoika onlöysä jokaisen merkkijonon luodaväärennettyjä koukku . Neuvopelaajia ” heittää” heidän sauvansa päällesininen verho pelata” palkinto Fishing ” peli . Booth osallistujat pitävät halpa karnevaali palkinnot jokaiselle pyykkipoika koukku heitti yliverho Vedä sitten linjalla , kunpalkinto on turvallinen, koskasignaali pelaajille kela heidät sisään .
2

Kokoayksinkertainen ” Ankat on the Water ” vanhan ajan karnevaali peli täyttämällälapsen kahluuallas vedellä . Väri – koodi kumiankoiksi merkitsemälläalareunassa kunkin ankka yhdellä kolmesta tussilla väriä . Mark 75 prosenttiaankkoja punaisin merkein , 20 prosenttia javihreä merkki ja 5 prosenttia jasininen merkki . Järjestävalikoima palkintoja kolmeen , värikoodatut luokat – laitahalvin palkinnot punaiseen luokkaan , kalliimpia palkintoja vihreään luokkaan jakallein palkinnot siniseen luokkaan . Floatankatkahluuallas , sitten ohjeistaapelaajia nyppiäyksi ankka vedestä . Jokainen pelaaja sitten saa valitapalkinnonluokka, joka vastaamerkintää pohjassa hänen ankka .
3

Luo” Nikkeliäheinäsuovasta ” kolikko – haku peli ensin levittää pressun päällä . Järjestää paalien ympärilläkehäpressun pitää sitä alas ja luoda rajatheinäsuovasta kuoppaan . Täyttää alueen sisälläpit löysä heinää tai olkea vedettiinpaalit ; levinnyt tarpeeksi heinää piilottaapressun näkyvistä valu ylirajojen . Sekoitapuoli rulla Nickels , kaksi rullaa penniä ja yhden rullan jokainen dimes ja neljännekset osaksilöysä heinää. Pelata , useat pelaajat kiipeäheinäsuovasta kuoppaanaikaa etsiäheinää niin monta kolikkoa kuin he löytävät ennalta asetetun määräajan 2 minuuttia , joka päättyyrengasajastin . Pelaajat saavat pitää kaikkikolikot ne keräävät kuluessaaikataulussa – pelaaja, joka on löytänytnikkeli voi käydä kauppaa että kolikko sisäänpalkinnon .

Vastaa