Marble Pelin ohjeet

On olemassa useita eri variaatioita kuulia. Vanhin , perinteinen ja suosituin versio pelistä on nimeltään rengas taw , joka tunnetaan myös soitanta . Tämä peli kuulia ei saa pelata alle kolmivuotiaiden koska se voi aiheuttaatukehtumisvaaran . Säännöt ovat melko monimutkaisia ​​, mutta useimmat lapset ymmärtää, miten pelata heidän ensimmäisellä yrittämällä . Perustamalla

Sinun täytyy päättää, kuinka monta pelaajaa tulee olemaan pelin kuulia. Marbles voi pelata 2-12 pelaajaa jaetaan kahteen joukkueeseen .
< P > Luo ympyrä välimaastoon 1 ja 6 metriä halkaisijaltaan . Mittaukset ovat sinun, riippuen siitä kuinka kovaa haluatpeli on . Isompiympyrä on , sitä vaikeampipeli tulee. Voit luodaympyrän piirtämällä senpinnalla . Jossää on mukava voit leikkiä ulkona ja käyttää jalkakäytävä liitu . Muuten voit myös teippaa merkkijono .
< P > Seuraavaksi järjestäämarmorit ympyrän sisällä . 13-49 marmorit tulisi käyttää . Määrä on sinun . Jos olet päättänyt käyttääisompi ympyrä japelaajien enimmäismäärä , se onhyvä idea käyttäämahdollisimman paljon kuulia . Näiden marmorit tulisi olla noinpuolituumaa halkaisijaltaan . Voit järjestäämarmorit tietyllä tavalla , kutenympyrä , pakattu yhteen tai muodossax tairisti . Tai voit vain heittääkuuliaympyrän satunnaisesti .
< P > Jokainen pelaaja tarvitseemarmori , joka on suurempi kuinmarmorit ympyrän sisällä . Tämä marmori on joskus kutsutaan” ampuja ” tai” Tolley . ” Nyt olet valmis pelaamaanpeliä .
Peli
< p >tavoite peli on joukkueellesi kerätä enemmän marmorit kuinvastustaja . Tämän saavuttamiseksi , jokainen pelaaja vuorotellen heilauttamalla hänen ampuja osaksiympyrän yrittää lyödämarmori pois ympyrän . Jospelaaja ei onnistu koputtaamarmori pois ympyrän , hänen vuoronsa on ohi . Jos hän koputti oman ampuja ympyrän ulkopuolella , hän voi noutaa sen ja käyttää sitä missä heidän seuraava vuoro , mutta jos hänen ampuja jää ympyrän sisällä , hänen on jättää se sinne . Jospelaaja onnistuu nakutuksenmarmoria , hän keräämarmoria ja palkitaantoisen vuoro . Toinen puolestaan ​​on otettu missä hänen ampuja laskeutunut . Josvastustaja lyö ampuja pois ympyrän , ne sitten voittaamarmorit olet voittanut aiemmin . Kun ei ole kuuliaympyrä ,peli on päättynyt . Joukkueiden sitten laskea niiden marmorit , jajoukkueen kanssaeniten voittoja .

Vastaa