Ideoita Tyhjä Risk 2210 AD kortit

Jos pelaat Risk 2210 AD , niin tämä voi olla skenaariopeli:vuosi on 2210 jKr , jamaailma on sodassa . Käskystä yksisotivan osapuolen hallitakohtalo kansasi , sinun kotimaahansa ja planeetalla. Ja sen yläpuolella maapallon , sinun on marsalkka joukkoja , palkata oikea komentajien ja murskaa viholliset .

Jotta voittaa pelin , rakentaa oman klassinen riskin strategiat maailman valloitus . Kun oikea komentajien ja Command kortteja , voit iskeä tuhoisia iskuja vihollisianne vastaan ​​. Lunar ja meri pesäkkeet lisätä vielä uuden ulottuvuuden Riskit 2210 ADPeli tarjoaa yhdeksän tyhjä Command -kortteja , jotka voivat auttaa sinua voittaa . Komento kortit

Risk 2210 AD : n Command -korttien avulla pelaajat voivat ryhtyä toimiin, joilla tuetaan niiden pyrkimyksissä voittaa pelin . Viisi erilaista Command kortit ovat Diplomat , maa-, meri -, ydinvoima- ja avaruus . Peli sisältää kaksi tyhjää korttia kukin maa-, meri -, ydinvoima- ja Diplomat -kortteja , ja yksi tyhjä kortti Space kortteja . Kymmenet tavoilla mitä laittaa näitä kortteja .

Jotkin kortit tarjoavat vahvikkeetpelaaja pelaakortin , ja toiset tuhota hyökkääviä yksiköitä . Jokainen kortti voidaan käyttää ainoastaan ​​yhden erityisen komentoriville yhden komentaja . Esimerkiksi Land Command -kortteja voidaan käyttää vainLand komentaja , ja Nuclear Command -kortteja voidaan käyttää vainNuclear komentaja .
Mission Command kortit

blankokorttien voidaan käyttää luomaan tehtäviä pelaajille jatkaa . Ideoita ovat virkamatkaa miehittämään Kuun alueiden vähintään kolmessa armeijassa kohti alueella yksi täysi kierros ja miehittää kaikki meren alueilla vähintään kolmessa armeijassa kohti alueella yksi täysi kierros . Toinen tehtävänä voisi olla valvoa Pohjois- Amerikassa, Australiassa ja Afrikassa yksi täysi kierros . Erillinen tehtävänä voisi olla tuhotaMusta Army ; jos ei Musta Army olemassa, niintehtävänä voisi olla miehittää 30 alueiden kaksi armeijaa kukin yksi täysi kierros . Jos tämä valinta on valittutyhjä kortti , vaikka , niin se on tarpeen luoda kaltaiset kortitsininen, punainen , vihreä ja Tan armeijoita .
Energy Command kortit

Risk 2210 AD käyttää Machines of Destruction ( MOD ) , ei ihmisen armeijat , mikä tekee energia onkeskeinen tekijä voittaa pelin . Siksi toinen ideatyhjä Command kortteja on ne myöntävät energiaapelaaja pelaakorttia tai ottaa energiaa muilta pelaajilta . Yksi ideatyhjä kortti on pelata sinun vuorosi ennen ensimmäistä hyökkäystä on julkistettu ja saavat viisi energiaa pistettä käytettäväksivaihteessa . Toinen on pelatavastustajan käänteen kun hän ilmoittaahyökkäys joku alueiden ja valuta viisi energiaa pistettä hänen energiaa pankki . Voit myös voi käyttäätyhjä kortti pelata sinun vuorosi ennen ensimmäistä hyökkäystä on julkistettu ja valuta viisi energiaa pistettävastustajan valintasi .
Movement Command kortit

Toinen vaihtoehtoblankokorttien on antaa pelaajille lähettämään joukkojaan ennen, sen aikana tai sen jälkeenhyökkäyksen . Esimerkiksi , voit käyttäätyhjä kortti pelata sinun vuorosi ennen ensimmäistä hyökkäystä on ilmoitettu ja uudelleen jopa viisi modeja veloituksetta . Voit myös voi käyttää yhtätyhjiä kortteja pelatavastustajan käänteen kun hän ilmoittaahyökkäys joku alueiden ja uudelleen jopa viisi modeja alueelle hyökkäyksen jostakin teidän muiden alueiden veloituksetta .

Vastaa