Miten tehdä oma tasoilla ja Kieri

Hooda matematiikka Kierrä & roll onFlash – pohjainen selain peli . Käyttäjä voi hallitakiertopelin alusta, toiveita ohjata yhden tai useamman ystävällinen pallot” finish” taivaankappale . Vihollinen palloja jamahdollisuudet kuulu pelin rajat sekä vaikeuttaapeliä . Ja jos et tunne , että Kierrä & roll on riittävän haastavaa , voit käyttääpelin Level Editor luoda omia vaiheissa . Ohjeet

1

Siirry selaimessasi Hooda Math n Kierrä & roll peli ( ks. Resources ) . Klikkaapelin ” Level Editor ” vaihtoehto .
2

Lisää tasoja samalla tasolla . Klikkaa” suorakaide ” tai ”Circle ” vaihtoehto valita oman foorumin terävä . Voit piirtäävalitun muodon , pidä hiiren vasen painike , kun vedät osoittimen kokoLevel Editor : n verkkoon . Lisää niin monta alustojatasolle kuin haluat .
3

KlikkaaLevel Toimittajan ”Finish” kupla, ja napsautaalueen oman tason missä haluat sijoittaa viimeistely orb – kaikki ystävällisiä pallot täytyy tehdä sen maaliin pallo loppuun tasolla .
4

Klikkaa” Star” mahdollisuus tehdä tasolle vaikeampaa. Pelaajien tulee lyödätähti ennen viimeistelyätasolla . Klikkaaalueentasolla, jossa haluat lisätätähti .
5

Klikkaa” Evil Ball ” mahdollisuus lisätä staattisten vihollisia tasolle – klikkaatasolla verkkoon lisää paha palloja . Klikkaa” Ghost Ball ” mahdollisuus lisätä ajoittainen uhkia tasolle . Ghost pallot katoaa ja tulee uudelleen määräajoin . Klikkaa” + ” tai ” – ” merkkejä , joita” GBall Interval ”-kenttään nostaa tai laskeanopeuden, jollaaave pallot vilkkua .
6

Klikkaa” Ball ”-otsikon lisätä ystävällinen pallot tasosi ja valitse sijainti ovat tasolla, jolla haluat jokainen pallo aloittaa . Voit lisätä enintään viisi ystävyysotteluita .
7

Syötä tasolla aikaraja osaksi”Time ”-kenttään . Pelaajan tulos vähenee joka sekunti , että punkit poisaikaa , mutta pelata voi jatkaa sen jälkeenpelikello on päättynyt .
8

Klikkaa”Test ”-painiketta kokeilla tasolla . Klikkaavasara kuvaketta, kun olet valmis palaamaanLevel Editor .
9

Klikkaa”Luo” -painiketta tallentaaksesi tasolle . Klikkaa” Kopioi leikepöydälle ”-painiketta , kunLuo Level Code -valikko tulee näkyviin .
10

Napsauta”Käynnistä” -painiketta tehtäväpalkissa. Kirjoita ” notepad ” osaksiKäynnistä-valikon hakukenttään . Klikkaa” Muistio ” oikotie , kun se näkyyKäynnistä-valikosta . Hiiren kakkospainikkeella sisälläMuistio ja valitse”Liitä ” vaihtoehto yhteydessä avautuvasta valikosta .
11

KlikkaaNotepad n ” Tallenna” -painiketta tallentaaksesi tasolle tietokoneeseen . < Br >

Vastaa