Mikä maa johtaaVideo Game Industry ?

Videopelit eivät ole pelkästäänharrastus amerikkalaisen nuorison . Monetpelit tiedät ja rakkautta syntyvät ulkomaisten yritysten ja ulkomaisen yleisön ostavat niitä lisää . Eri maat ostavat enemmän erilaisia ​​pelejä , PC -pelejä online-pelejä konsolin otsikot . Vaikka Yhdysvaltojen edelleen johtaamarkkinoiden kasvua tapahtuu maailmanlaajuisestieri paikoissa . Leader Videopelit

Yhdysvallat on edelleenjohtavavideopeli teollisuus . Markkinat videopelejä Yhdysvalloissa onsuurin maailmassa . Tutkijoiden mukaan Duke University ,markkinat videopelienYhdysvalloissa kasvoi 7000000000 dollaria ja 15500000000dollaria 2003-2008 .Markkinoiden ennustetaan kasvavan yli $ 20 miljardia euroa vuoteen 2013 mennessä.
< Br >kasvava markkina

VaikkaYhdysvallat on edelleenselvä ykkönenpelialalla nyt , markkinoiden trendeistä näkyyvideopeli teollisuus lähettämistä monumentaalinen kasvua kaikkialla maailmassa . Vuonna 2003maailmanlaajuinen pelimarkkinoilla oli yli 20 dollaria miljardia mukaan Duke University . Vuonna 2008 , että markkinoilla kasvoi 50 miljardia dollaria. Ennusteet osoittavat, että vuonna 2013markkinat kasvavat yli 70 miljardia dollari maailmanlaajuisesti . Duke ulkonevat , että Yhdysvallat säilyttää kasvuapeliteollisuus , mutta hitaammin , joka jättääpaljon markkinoiden kasvu muissa maissa .
Muut merkittävät Johtajat

Japani on yksipremier nimet videopeleissä . Monetsuuret peli yritykset Japani syntynyt , kuten Nintendo ja Sony . Muttamaa on nähnyt pettymys konsolin pelaamista myyntiä viime aikoina. Länsi-Euroopassa on kuitenkin ostavat enemmän ja enemmän pelejä . Se polkuja takanaYhdysvalloissa kasvanut5000000000 dollari markkinoilla vuonna 200313900000000 dollaria markkinoille vuonna 2008 . Ennusteiden mukaan markkinat kasvaa 19500000000 dollaria vuonna 2013 , ja suuri osakasvua vauhditti tietokonepelejä.
< Br >
laajakaistan levinneisyys

Yksitärkeimmistä syistä rajuja korotuksiamarkkinoilla videopelien kaikkien johtavien pelaamista maissa laajakaistan levinneisyydessä ja kasvava helppous videopelejä . Etelä-Korea, erityisesti , on kokenutnousukausi videopeli osto . Markkinoista kasvoi 1300000000 dollaria 4 miljardia dollaria 2003-2009 , mukaan Duke . Paljon, että kasvua vauhditti online-pelaamista , joka puolestaan ​​vaikuttaa laajakaistan leviämistä. Etelä- Korea on korkein laajakaistan levinneisyysmaailmassa, jossa 70,8 prosenttia maan jollalaajakaistayhteys vuonna 2009 .

Vastaa