Erot Mega Man ​​Legends & Mega Man ​​64

” Mega Man ​​Legends ” julkaistiin vuonna 1998 PlayStation konsolit . ” Legends ” oliensimmäinen täysin 3 – D tittelinfranchise ja hyödyntääPlayStation kykyä piirtää monikulmioita. Se oli hyvin vastaan ​​ja kerännyt myönteisiä arvioita peli kriitikot . Vuonna 2001 se oli siirrettyNintendo 64 -konsolin ja otsikoida ” Mega Man ​​64 . ” Johtuenerilaisten tekniikoidenkonsolit,pelejä oli teknisiä ja esteettisiä eroja. Audio erot

PlayStation käytetään levyjen kanssa noin 700 megatavua muistia . Nintendo 64 käytetty patruuna -peli varastointi jasuurin kasetti oli vain 64 megatavua vapaata tilaa. Ääni toimiiPlayStation versiossa oli erittäin pakattu pelataNintendo 64 , joten äänenlaatu otti suuren sukelluksen ” Mega Man ​​64 . ” Alkuperäinen peli oli myös paljon musiikkia , koska monet leikkeet jouduttiin karsimaan aikanakonvertoinnin.
Graafinen eroja

Merkittävin ero onvetoetäisyys monikulmioiden . PlayStation -versio , voit nähdä kauempana paikoin kuin pystytNintendo 64 -versio . 64 : n graafinen – piirto-ominaisuuksia olivat paljon nopeammin kuinPlayStationin , ja sitä käytetään anti – aliasing . Pehmennystä mahdollisti tasoittaa paljonrosoisia reunoja polygoneja , joka ilmestyiPlayStation versiossa .
Ohjaus eroja

” Mega Man ​​64 ” pelaajaa ohjataan merkkiäristiohjain ja analoginen ohjaus kiinni . PlayStation versiossa käytetäänristiohjain yksin. Se ei käyttänytDualShock -ohjaimen , joka sisälsi kaksi analogista sauvaa , vaikkaohjain julkaistiin vähän ennen ” Mega Man ​​Legends . ” Nintendo 64 käyttäjät voisivat myös käyttääRumblePak ohjaimen reuna kanssa ” Mega Man ​​64 . ” Rumble vaikutus oli vain merkittävä , kun Mega Man ​​otti vahinkoa .
Tekniset erot

Olisisäänrakennettu save ominaisuus” Mega Man ​​64″ patruuna . PlayStation tarvitaanmuistikortti tukea pelitallennuksia .

Vastaa