Miten Kinect eroaa EyeToy ?

Microsoftin Kinect ja Sonyn EyeToy ovat molemmat kamerat on suunniteltu pelikonsolit . Vaihtelevassa määrin , he voivat seurata soitin liikkeen , joka integroidaan pelattavuus eikä vain luottaa perinteiseen handheld ohjaimet . Kinect onhuomattavasti kehittyneempi järjestelmä kuin EyeToy , jakaksi vaihdella useita merkittäviä tapoja . Device Support

Kinect on tehty , ja tukeeXbox 360-konsoli , osa” nykyisen sukupolven ” heinäkuusta 2013.laitteita voidaan käyttää myös Windows-tietokoneiden kanssa Microsoft on julkaissuttarvittavat ajurit ja koodin kehittäjille . EyeToy , toisaalta , on suunniteltuPlayStation 2 , vaikka se toimii myösnykyisen sukupolven PlayStation 3 . Se on seuraaja ,Eye , on suunniteltu erityisestiPS3: lle. KumpikaanEyeToy eikäEye on erityinen tuki PC-käyttöön ; kuitenkin , voit ladata kolmannen osapuolen ajurit tehdä joko laitteen toimiaweb-kamera ja mikrofoni .
koneet

Kinect onyksi laite, jossa on kaksi kameraa – yksi kuvankaappauksen , yksi kontrastiolosuhteita – ja neljä mikrofonia suodattamiseksi taustakohinaa . EyeToy -ja Eye ovat molemmat yhden kameroidensisäänrakennettu mikrofoni, joka voi vaikuttaa taustamelu ja voi erottaa ääniä . Vaikka EyeToy ja Eye ovatsaman kokoisia ja muotoisia kuin useimmat PC kameroita ,Kinect onpaljon laajempi suorakaiteen muotoinen , ja on moottorit automaattisesti kallista sitä ylös tai alas saadaparhaiten keskittyäsoittimen .

ohjaimet

Kinect ei vaadi pelaajat käyttämään minkäänlaista ohjaimen ja voi sen sijaan ottaa ohjeita yksinomaanpelaajan liikettä . Silmä ei vangita syötekomennot , vaan käyttäävideopelaaja luodanäytöllä kuvan sekoitus todellisia ja peli kuvamateriaalia . EyeToy voi hyväksyä komentoja läpi kaksi valinnaista handheld -ohjaimet , jotka tuottavatvärillistä hehku ja seuratapelaajan käden liikkeitä .
Syvyysnäköä

käyttö kaksi kameraa tarkoittaaKinect voi havaita , kuinka lähellä tai kaukananäytönpelaaja seisoo , ja siten seurata liikettä kolmiulotteisesti. Silmä -ja EyeToy vain seurata kahdessa ulottuvuudessa – ylös ja alas , vasemmalle ja oikealle . Tämä rajoittaavaihtoehtoja avoinna pelin suunnittelijat seuranta liikkeitä ja kaventaaerilaisia ​​mahdollisia syötekomennot .
Non – Gaming Käyttää

Xbox-konsoli sisältää tuen Kinect valvontaa ulkopuolella pelaamista . Esimerkiksi voit pyyhkäisemälläkäsi liikkuavalikossa tai käytä äänikomentojavalinta . PC-tuki mahdollistaamonenlaisia ​​käyttötarkoituksia teknologian . Silmä -ja EyeToy rajoittuvat tukea tiettyjä pelejä , joten et voi käyttää niitä valikkosäätimet tai muita konsoli sovelluksia .

Vastaa