Aste Tanssipelit

Monille nuorille opiskelijoille , osallistuuyläasteella tanssi merkitsee paljon . Tämän vuoksi haluat varmistaatanssi ylittää heidän odotuksensa . Suunnitteletäydellinen tapahtuma valmistamalla joitakin pelejäopiskelijat voivat pelata samaan aikaantanssia ja yleistä juhlatpuolue . Dancing Circle

Esittele kaikkien tanssiliikkeitä pelaa tätä peliä . Kerää kaikkipelaajatympyrän ja poimiapelaaja aloittaa. Hän on 10 sekuntia aikaa ajatellatanssia liikkua. Kun hän on suorittanutliikkua,henkilö hänen vasen on matkia sitä . Heti kun tämä pelaaja aloittaa , toinen pelaaja tekee saman liikkua. Tämä sähkövirta tanssi jatkuu, kunnes se saavuttaaaloittava pelaaja . Viimeinen pelaaja jaensimmäinen pelaaja sitten tehdäliikkua he muistavat sen . Katso kuinka hyvintanssi liikkua säilyttänytalkuperäisen tanssijan tarkoitusta vertaamallaensimmäinen pelaaja siirtyy viimeiseen pelaajan liikkua. Kun jokaisella on ollutnauraa , anna toinen pelaaja keksiäliikkua ja jatkaa, kunnes jokaisella on ollutpuolestaan ​​.
Tanssiliikkeitä

Katso kuinka kekseliäs teidän yläasteella kouluikäisten voi olla pelaa tätä pelisyy puolueen verkkosivuilla . Aloita istumalla kaikki alasympyrän ja luovuttamalla jokainen pelaajapala paperia . Kerro heille kaikki kirjoittamaan tahansa satunnainen sana heidän valitessaan . Kun he ovat kaikki tehneet tämän , kerääpaperit ja taita ne kahtia . Asetapaperitiso kulho ja jättää sensatunnainen pelaajaympyrän . Hän ottaa esiinpaperin ja lukee sen . Hän on keksiätanssin liikkua käyttämälläsanaa inspiraationa . Esimerkiksi, jos hän valitsisanan ”kala ”, hän voi makasi hänen vatsaan ja floppi ympärille . Anna hänen tehdäliikkua noin 30 sekuntia , jotta jokainen voi saada hyvä tarkastella . Sitten , anna seuraava pelaaja poimiasanankulhoon ja keksittävä toinen tanssi liikkua. Kun kaikki on tehty , äänestääparhaan tanssi liikkua yötä.
Taaksepäin Limbo

klassinen peli Limbo saahaastava twist tähän peliin . Aloita keräämälläpelaajatlinjan taakseLimbo kiinni . Ovat kahdella pelaajalla on joko päänapa . Kunmusiikki soi ,pelaajat vuorotellen tiensä alleLimbo kiinni . Tässä pelissä kuitenkinpelaajat kaikilla on tanssia allekeppiä taaksepäin . Pelaajat, jotka koskettavatLimbo kiinni päästä poistuu pelistä . Kun kaikkipelaajat ovat menneet allekiinni, laskekeppiätuuman tai kaksi . Pidä tätä jokaisen kierroksen jälkeen . Viimeinen pelaaja jäljellä voittaataaksepäin Limbo haaste .

Vastaa