Vapaa Place Value Games

Place -arvoa tai sijoitteluun merkintä , onarvoyksittäisen numeron sisälläuseita . Yksittäinen numero on sisällä”niistä ”-asentoon , kun tämä numero osoittaa, kuinka monta niistä se edustaa . Kaksinumeroista numero onnumero”ykkösen ”-asentoon janumero” kymmeniä ”-asentoon ,jälkimmäinen osoittaa, kuinka monta yksikköä kymmenestäluku edustaa jne. Aivan kuten lasten opettamisesta kuljettaa numerot vähennyslaskua , pelejä ovat saatavilla opettaa lapsilletarkoitettua paikkaa arvosta , joista monet ovat ilmaisia ​​ja verkossa . Aseta Arvo pulmapeli

Place Arvo pulmapeli onpeli esittämäFunBrain sivuston . Pelissä pelaajat näkyvätnumero ja ohjataan klikkaatiettyyn paikkaan arvon sisällänumero , kutenkymmeniä taituhansia asentoon . Peliä voi pelata neljällä eri tasolla : Easy , medium, kova tai erittäin aivoissa .
Fruit Shoot Place Arvo

Fruit Shoot Place Arvo onmatematiikka ammunta peli . Pelaajat näkyvätryhmä , siniset lohkoja . Sadat paikka lohkot on esitettysuuri kuutio,kymmeniä linja , jane paikka lohkojen kappaletta , jossa pelaajat täytyy laskea yksitellen . Pelaajien täytyy lisätä jopa kaikki lohkot . Sitten ne esitetään hedelmät numerot niihin , kelluutaustalla . Yksinumeroitu hedelmiä onuseita sinisen lohkoja ruudulla . Pelaajien täytyy ampua että hedelmät käyttämällä hiirtä .
Scooter Quest Junior

Scooter Quest Junior onpeli, jossa pelaajat auttaapoika , Jimmy , ansaita tarpeeksi rahaa uusi skootteri . Saada Jimmy alas lohkon pelaajien täytyy klikkaaoikean talon . Jokainen talo onnumeroitu. Pelaajat ohjataan löytäätietty määrä , kuten” 9 kymmeniä paikassa”, tai” 3niitä paikalleen . ” Kun pelaajat klikkaaoikea numero ( talo ) , Jimmy ansaitsee rahaa hänen skootteri .
Place Arvo Tuhannet

Tämä peli sisältääpoika nimeltä Bill ja hänen Magic Lamp . In Place Arvo Tuhannet pelaajat pyydetäänkysymyksen , kuten ” Mikä numero onsatoja paikassa ? ” Rinnallakysymys , pelaajat näkevätuseita , kuten 2582 . Pelaajan tulee valitseoikea vastaus : 2 , 5 , 8 tai 2 . Tässä esimerkissä pelaajien täytyy klikata5 .

Jokaisen onnistuneen kierroksen /kysymys , Bill saatoiveen, ettäpelaaja voi valita . On kymmenen vaihtoehtoja Bill toivetta , joista kukin on saanut Bill huvittavaa , sarjakuvamainen runsaus ennenseuraava kysymys on esitetty .

Vastaa