Mikä on Cod 4 dynaaminen valaistus ?

Kuluessa sen vapauttamisesta vuoden 2007 lopulla , ”Call of Duty 4 : Modern Warfare ” sai lukemattomia kunnianosoituksia sen vaikuttavuutta lähes joka : grafiikka , pelattavuus , ääni , moninpeli ja replay kyky . Kannalta grafiikka ,peli näytti hyötyvät eniten sen käytöstä dynaaminen valaistus . Dynaaminen valaistus loihyvin realistinen kokemus , että olipakellonaika tai sijainnista , auttoi upota sinutkokemustatodellinen sotilas . Toiminto

Dynaaminen valaistus onominaisuus, joka luo ja mukautuu valaisimien sen sijaan että luotaisiin ja käynnissäennalta määritetyn valaistus sarja . Tämä tarkoittaa sitä, että luomisen sijastaKeski valaistus laite , kutenaurinko , ja ennen täytäntöönpanoavarjorakennus ,peli voi luoda ja varjoja omasta . Esimerkiksi, jos olit heittääkranaatinhuoneeseen Call of Duty 4 ,räjähdys aiheuttaisi , vaikka vain lyhyesti ,varjo heitetään se mitä on sisällätilaa suhteessakranaatti sijainti , ajankohtana räjähdys .
Historia

Tuolloin julkaisunsa , ”Call of Duty 4 ” oli yksiensimmäisistä peleistä ominaisuus dynaaminen valaistus , erityisestiasteikon ettäpelin ominaisuuksia . Joissakin peleissä ,pelaajan hahmon voisi heittäävarjon suhteessa hänen sijainnistaan ​​, mutta on jokaisen kohteen ja objektinpeli on kyky heittää ja heijastaa oman varjonsa , joka on suhteessasijainninvalon lähde , kuten ” Call of Duty 4 ” teki, oli ennenkuulumatonta .
merkitys
< p >läsnäolo dynaamisen valaistuksen ” Call of Duty 4 ” ansainnut sen poikkeuksellisen ja standout merkit kannalta grafiikka lähes kaikki suuret uutiset pistorasiaan , ja sen toteuttaminen dynaamisen valaistuksen mutta silti säilyttää 60 kuvaa sekunnissa tulee ennakkotapaus , joka on vielä jatkettava vuonna 2010 kuvaa sekunnissa ( FPS ) ovat kuinka monta kehykset toiminta sijoitetaan näytöllä joka toinen ; korkeampiFPS ,korkeampirealismia.
Formula
< p>käyttötarkoitukset ja lukuisat teloitukset dynaamiseen valaistukseen käytetään usein kokopelin , kaikenlaiset perustuvat yksi keskeinen kaava . Ensimmäinen ,valon lähde on luotu , onko se on aurinko ,kranaatti tai muuta valonlähdettä löytyy pelin . Toinen , kunvalo on kytketty ” päälle ” valo murtuu ulospäin , valaiseva kaiken sen ympärillä . Mikä tahansa esine syttyi hävitän valon polkua , aivan kuten oikeassa elämässä , ja heittävätvarjon päälle esineitä tai maaston takana .
Varoitus
< p> pelin käyttöä dynaaminen valaistus ansioksi on ” vallankumouksellinen ”ominaisuus ei ole ilman sen puutteita . Useinpeli mekaanikko voi tarkasti tasapainottaa kaksi lähdettä valot ilman jäämässä sen ylevä tavoite 60 kuvaa sekunnissa , erityisesti tasoilla tai tilanteissa, joissa sade tai muut sääolojen vaikutukset ovat läsnä .
< Br >

Vastaa