Aktiviteetteja Learning Names & Tutustuminen Ihmiset

Monissa ryhmissä ja joukkueet , kommunikaatio on tärkeää . Yksiensimmäisistä askelista tervettä viestintä tällaisia ​​ryhmiä on oppia nimiä ja muita tärkeitä ja mielenkiintoisia faktoja ryhmän jäseniä . Aktiviteetit ja pelejä voi auttaa edistämään viestintää ja suhteita ryhmän jäsenten välillä jättäen heidät pitää hauskaa ja olla luova . Muisti Snap

Pelit kuten Muisti Snap voi auttaa ryhmän jäseniä hakea nimiä . Pelata , istuaryhmäympyrän ryhmän johtajan tuoli kuin tavoite . Jäsenten on sitten luodarytmi taputtamalla kahdesti ja napsauttamalla kerran . Vaikka konserni väittääsyke,johtaja alkaa taputtamalla kahdesti , katkaiseva kerran ja sanoi hänen omissa nimissään . Sittenjohtaja on taputtaa ja snap uudelleen, tällä kertaa sanomallanimenjäsenenä. Että ryhmän jäsenen tulee vastata sanomalla hänen nimensä , kun taputus ja napsauttamalla sitten kehotti toiselle jäsenelle. Jokainen, joka unohtaanimi tai epäröi on siirryttävätuolin takanajohtaja .
Hobby Game

Hobby Game auttaa ihmisiä muistamaan nimiä yhdistämällä ne heidän harrastuksistaan . Jos haluat pelata, on ryhmän jäsenet istuvatsuoran tai ympyrän . Onensimmäinensuoran tai ympyrän aloittaa sanomalla hänen nimensä ja kaksi suosikki harrastukset . Sitten ontoinen rivi valtionensimmäinen nimi ja harrastukset , sekä hänen omissa nimissään ja harrastukset . Kolmas on ilmoitettavaensimmäisen jatoisen tiedot ennen jatkamista , joten peli yhä haastava ja jännittävä .
Jäljitelmä Game

pelatajäljitelmä peli , ovat ryhmän jäsenten riviin . Sitten yksi kerrallaan , ovat ne sanovat heidän nimensä ja näytellä heidän suosikki harrastus tai ajanvietettä . Kun kaikki on toiminut , ovat vapaaehtoisia keksiä ja näytellä toisen jäsenen harrastus kunryhmä yrittää arvata, kenen se on . Kuka omistaa , että harrastus ei saa arvata omaa , mutta voi yrittää heittää pois muiden jäsenten arvaamalla väärin .
Story Game

Story Peli vaatii ryhmän jäseniä olemaan luova ja työskennellä yhdessä luodavalmiin tarinan . Pelata peliä ,ryhmän tulisi istuaympyrän . Ensimmäinen ympyrä alkaatarina sanomallalause ääneen . Lausekkeet olisi yleensä vainmuutaman sanaa pitkä . Toinenympyrä jatkuu tarina , ja niin edelleen , kunnes koko ryhmä on tyytyväinen siihen, ettätarina on valmis . Ryhmän johtaja olisi vastuussa nimeänsä jokaisen yksilöntarina ympyrät parantamaan nimi muistikuvaa .

Vastaa