Kuinka tehdäautopeli

Kesälomat , lomat ja mummo , hiihtoretkiä & # x2013 ; tahansa lähdette matkalle perheen kanssa , olet menossa tonnia hauskaa . Hauskaa , eli kunnesmatka kasvaa pitkä jalapset kyllästyvät . Avain onnistuneeseen road trip on viihdettä : pitääjengi kiireinen ja onnellinen jameripeninkulman lentää . Et & # x2019 ; t tarvitseDVD-soitin viihdyttää perheenroad trip ; rohkaise näkemäänmaailmaa ohiauton ikkunat . Teepeli , että koko perhe voi pelata autossa ja kuinka hauskaa voit have.Things tarvitset
Imagination
Paper
Glue
liidut tai kynät
tarrat

Näytä Enemmän Ohjeet

1

Tee tuloskortitmainostaulu /merkki peli . Käytä vuorattu paperilla tai arkkeina tietokoneellesi . Aloittaa jokaisen rivin isolla kirjaimella , jota seuraatyhjä rivi : A________ , B_________ . Käytä jokaisen kirjaimen aakkosissa tai antaa jokaiselle pelaajallesatunnainen joukko kirjeitä työskennellä . Pelaajat täyttää tyhjät kohdat sanoilla kyseisillä kirjaimilla alkavat merkeistä he paikalla kun ajaa tiellä . Tehdä pelistä enemmän haastava ,ensimmäinen sanamerkin täytyy alkaaannettu kirjain .
2

Ennen kuin lähdet kotoa , luoda kortteja Bingo taiScavenger Hunt . Leikkaa kuvia lehdistä ja luettelot , tai käyttää clipart sarjakuvia . TehdäBingo kortti , piirtääruudukko , joka on 5 neliöt leveä ja 5 neliötä pitkä . Laita& # x201C Vapaa & # x201D ; aukiolla keskustassa ruutuun ja liimaakuva tai sarjakuva jokaisessamuista laatikoista . Antaa pelaajillearkki tarroja kattamaan jokaisen kuvan , kun he ovat bongasin auton ulkopuolella .
3

Tuokartta Yhdysvaltojen autossa ja pelata License Plate Bingo . Neuvo pelaajat skannatarekisterikilvet muita autoja ja rekkoja . Kun joku huomasikilvenuuden valtion , huutaa se ulos ja merkitse , että valtion kartalta. Jatka pelaamista kunnes olet kattaa kunkin valtion .
4

Et & # x2019 ; t oikeastaan ​​tarvitse tehdä mitään pelata & # x201C ; pakata laukku . & # X201D ; Tämän pelin,ensimmäinen pelaaja suunnitteleematkaa ja & # x201C ; pakkaa laukkunsa & # x201D ; alkion kanssa hän näkee tiellä, joka alkaa kirjaimella & # x201C ;. & # x201D ; Toinen pelaaja & # x201C ; pakkauksissa laukustaan ​​, & # x201D ; ottamassakohde, joka Pelaaja 1 pakattu ja lisäämälläkohde, joka alkaa kirjaimella & # x201C ; B . & # x201D ; Esimerkiksi Pelaaja 1 sanoo , & # x201C , I & # x2019 ; lähden lomalle ja I & # x2019 ; m Kela laukkuni . I & # x2019 ; Vienomenapuu . & # X201D ; Pelaaja 2 sanoo , & # x201C , I & # x2019 ; lähden lomalle ja I & # x2019 ; m Kela laukkuni . I & # x2019 ; Vienomenapuu jamehiläispesä . & # X201D ; Käy läpikoko aakkoset ja valmentaa toisiaan muistaa jokaisen kohteenpussiin .

Vastaa