Games for Pre -K käyttäminenNumber Line

Numero linjat voivat auttaa pre – päiväkoti opiskelijat oppivat lisätä, vähentää ja laskea esineitä ja numerot järjestyksessä . Numero linjat voivat auttaa oppilaita ymmärtämäänkäsitteitä ” alle ” ja ” enemmän kuin” sekäsuhteet numerot linjalla . Useimmat pre -K opiskelijat voivat luottaa 10 ja jo tietää, että 10 on enemmän kuin yksi . Pelit, jotka opiskelija voi pelata yksin tai joukkueet ovathauska tapa auttaa opettaa matematiikkaa ja miten käyttääuseita linja ratkaista matemaattisia ongelmia . Numero Line Hopscotch

Piirränumero linjan 0 kautta 10 jalkakäytävällä . Asetanumerot 1 jalka toisistaan ​​linjalla . Kirjoita numerot 0 kautta 10 kortistokorteille ja asetakortit laatikkoon tai hattu . Opiskelija piirtäänumeronruutuun ja sitten humalanumerolukusuoralla . Opettajat voivat tehdäpelistä enemmän viihdyttävä kysymällä opiskelijoiden matematiikan kysymyksiä , kuten lisätä yhden tai vähentää kaksi paikkansalukusuoralla ja hop vastaukseen .
Inchworm Number Line

yhdistää käsi-ja taideteollinenlukusuoralla matematiikka oppitunti tekemälläinchworm lukusuoralla . Tulosta numero linjat jokaiselle opiskelijalle , numeroitu 0 kautta 10 . Teeinchworm malli piirtämällä ja kopioimallainchworm että opiskelijat voivat värittää . Tee 55 pientä inchworms jokaiselle opiskelijalle sijoittaaoikea määrä inchworms edellä jokaisen välinlukusuoralla , kuten kaksi inchworms lukumäärälle paikka 2 ja kolme inchworms lukumäärälle paikka 3 . Kehota oppilaita väri , leikata ja liittää inchworms lukumäärästä linja . Ensimmäinen opiskelija asianmukaisesti päätökseenlukusuoralla voittaa palkinnon .
Number Race

Teeuseita linjan 0 kautta 10 . Tulosta useita linjojen läpi 20 kokeneemmille pre – K opiskelijoille. Kaksi tai useampi valmiiksi K opiskelijat vuorotellen liikkuvannoppaa ja lisäänumeroitanoppaa yhteen . Opiskelija siirtyypelinappulayhtä monta liikkuu pitkinlukusuoralla . Kunopiskelija rullaa tuplaa , hän saa uuden vuoron . Ensimmäinen opiskelija saapuanumeron loppuun rivi voittaa pelin .
Lisäämällä ja vähentämällä Game

Jaaluokkia joukkueet kolmen tai neljän opiskelijoita . Anna jokaiselle joukkueennumero linja, numeroitu 0 kautta 10 , japeli markkeri , kutenkolikon tainappuloita. Kirjoitapieni laskutehtävä taululle . Opiskelijat vuorotellen vastaamallakysymykseen sekä saattaessaan kolikkojoukkue lukusuoralla . Joukkueet ansaita yhden pisteen jokaisesta kysymykseen vastasi oikein , ja yksi piste löytäänumeronnumero rivillä . Joukkueet menettääpisteen jokaisesta kysymykseen vastasi väärin . Ensimmäinen joukkue 10 pistettä , voittaa pelin .

Vastaa