LEGO Mindstorm Toiminta

LEGO Mindstorms onerinomainen lelu linja , jonka avulla lapset ja nuoret tutkia perus robotiikan helppous rakentamisenklassisen LEGO lelu . LEGO Mindstorms setti sisältää kaiken mitä tarvitset päästäksesi alkuun kanssa tulon ja lähdön toiminnot robotiikan , mukaan lukienmikro , hipaisusäätimet ,ultraääni -anturi , valon anturi , servot ja vaihdetta. Näiden elementtien ja muut ostettavissa , voit helposti luoda lukemattomia robotteja ja koneita. Viivakoodinlukija

käyttäminenvalon anturi jahieman koodausta , voit luodaviivakoodinlukija , joka lukee joko todellisia viivakoodeja tai jotka olet rakentaa Legos . Mikro annetaanjoukko tietoja , joka yhdistäätietyn viivakoodinmerkkijono tietoja sekäviivakoodi on sijoitettu ylivalon anturi,merkkijono tiedot rekisteröidään ja näytetään . Tämä hanke on erinomainen osoittaa perusteet optiikan ja logiikan .
Marble Launcher

LEGO Mindstorms asettaa tarjoaa servot , että voit heittää tai bat marmorit ilmassa tai pitkinpintaa . Mikro-ohjain on ohjelmoitu siirtää servo säännöllisin välein . Marmorit syötetäänservo arm läpilehden varustettuLEGO Mindstorms asetettu. Servo sitten käynnistäämarmorit suuntaan määritelty. Vaikka tämä projekti on yksinkertainen , se tarjoaaperustiedot ohjelmoinninMindstorms mikro jakäytön servot ja niiden integroitu potentiometrit .
Ajoneuvot

LEGO Mindstorms mikro voidaan sijoittaa pyöräalustalle powered byservot annetaanrakentaminen asettaa . Mikro valtuudetservot kanssaennalta joukko ohjeita taisarja ehtolauseet jakaksipyöräinen ajoneuvo liikkuu lattian poikki . Voit luoda tahansa kaksipyöräinen ajoneuvo , kutentavallinen auto , kolme Wheeler , moottoripyörä tai jopaSegway , joka pystyy tasapainottaa itseään .
Speed ​​Detector

käyttäenultraäänianturin ,LEGO Mindstorms mikro aistiisijaintiesineen ja rekisteröi nopeuden ja suunnan useita kulkee . Nopeus ja suunta näkyvätmikro -näytössä . Tämä onerinomainen tapa oppia echolocation , kiihtyvyyttä ja nopeutta .
Väri lajittelija

käyttäminenvalon anturi ja servomoottorit ,LEGO Mindstorms mikro voidaan ohjelmoida aistia kohteen väri ja paikka objektin värin mukaan . Sarja ehdollisia komentoja ohjelmoitumikrokontrolleri tekee tämän mahdolliseksi , ja tämä hanke osoittaaperusasiat automaatio , joka on levinnyt nykyaikainen valmistus .
Muita aktiviteettejä

LEGO Mindstorms sarja on erittäin helppo ohjelmoida ja mukana myös lukuisia sensoreita ja moottoreita luoda erilaisia ​​projekteja . Ymmärrystäperus ohjelmointi, voit käyttääantureita erilaisissa kokoonpanoissa ja sovellusten luoda useita vuorovaikutteisia sähköisiä hankkeita, myöskaukosäädin ,sähkökitara ,robotti tyhjiö ,auto, joka seuraalinjaa ,lennätin , automatisoitu varsi ja Äänimittaria . LEGO Mindstorms setti erinomaisia ​​ohjeita jaselitysLEGO Mindstorms mikro kieltä , mutta voit myös tulla osaLEGO Mindstorms online-yhteisö ja vuorovaikutuksessa muiden kanssa , tutkia uusia hankkeita ja menetelmiä ohjelmoida mikro .
< Br >

Vastaa