Elektroninen Tikkataulu pelit

Mukaan kirjailija James Masters artikkelissaan ”History of Darts ja muuta hyödyllistä tietoa ”,ensimmäinen viittausPeli tikanheitto ilmestyy kaksi lehdissä päivätty 1819 . Kutsutaan Puff ja Dart ,peli tarvitaan pelaajia käyttääblowpipe ampuatikkaatavoite samankeskisiä renkaita . Peli tikanheitto on kehittynyt paljon , koska tämä varhainen versio , ja nyt useita versioitapelin olemassa. Electronic dartboards tarjoavat pelaajillehelppo käyttää järjestelmää tapostaerilaisia ​​tikka pelejä . ” 301 ”

” 301 ”, jokainen pelaaja aloittaa pelin kanssa 301 pistettä , jaPelin tarkoituksena on pelaajille alentaa pisteet 0 . Jokaisen numeronpelaaja osumia , että yhteensä vähennetään hänen yleisarvosanaksi . Esimerkiksi, jospelaaja osuukaksinkertainen 20 ,17 ja2 ,yhteensä 59 pistettä poistetaan hänen yleisarvosanaksi . Voittaa pelin ,pelaajan tulos on saavutettava täsmälleen 0 . Joten, jospelaajalla on 17 pistettä jäljellä , ne täytyy lyödä17 , tai kaksi tai kolme numeroa, jotka equal 17 , voittaa . Jospelaaja tekee yli 17 pistettäkierroksella , hänen pisteet nollautuu 17 .
” Cricket ”

Toisin kuin ” 301 ”kohde ” Cricket ” onpelaaja kerätä enemmän pisteitä kuin vastustaja . Pisteytyspeli saadaan aikaan lyömällänumerot 15-20 janapakymppi . Kun pelaaja on hittinumero tai napakymppi kolme kertaa , hän alkaa pisteitä joka kerta kun hän osuu että määrä sen jälkeen eikä naarmuja toinen napakymppi . Pelaaja voi jatkaa pisteytysnumero tai napakymppi , kunnes vastustaja osuu , että sama numero kolme kertaa itse tai saanut kolme sonnien -eyes . Siinä vaiheessa , että osa hallituksen katsotaan ”suljettu ”, eikä kukaan voi pisteet tästä osiosta enää . Kun kaikki numerot jasonnit – silmät on ” suljettu ”,pelaaja jolla on eniten pisteitä voittaa .
” Big Six”

Samanlainen koripallo peli ” hevonen ”, ” Big Six” vaatii pelaajia lyödäsamassa kohtaatikkataulu niiden vastustaja tekee. Ennen pelin alkua ,pelaajien on sovittava, miten monta ” elämää ” jokainen pelaaja saa ylipelin kulkuun . Kunmäärä ” elämää ” on sovittu , pelaaja 1 täytyy lyödäyksi kuusi , eikaksin-tai kolminkertainen pisteet , yksi hänen ensimmäinen kolme tikkaa . Jospelaaja ei lyödäyksi kuusi he menettävät yhden heidän elämäänsä . Jos pelaaja onnistuneesti osuuyksi kuusi ,ensi tikka heitetään määrittää, mikä numero vastustajan täytyy lyödä hänen seuraavalla vuorolla . Peli päättyy, kun yksi pelaaja menettää kaikki hänen ” elämänsä . ”
” Killer ”

Jokainen pelaaja aloittaa pelin heittämällätikkaa tahansa määrän aluksella . Kumpi lukumääräpelaaja osumia tulee hänelle määrätyt numero kokopelin loppuun , eikä kaksi pelaajaa voi ollasama numero. Kun jokainen pelaaja on hänelle määrätyt numeropeli alkaa . Pelaajan ensisijainen tavoite , kunpeli alkaa on lyödäkaksinkertainen segmentti hänen numeronsa . Kun tämä on suoritettu , että pelaaja tulee” tappaja”. ” Tappaja” voi poistaa yksi hänen vastustajansa ” elämää ”, joka väliltä 6-14 riippuen siitä, mitä sovittiin ennenpeliä , lyömällä niiden määriteltyä numeroa . Pelaajat vuorotellen heittää kolme tikkaa kukinaluksella, javiimeinen pelaaja, jolla”elämä ” muut voittoa .

Vastaa