Esiopetus Retkeily pelit

Valmistautuminen lapsia varteniso maailma päiväkoti ja sen jälkeen , esikoulu antaa lapsille runsaasti aikaa käydä puuhailun ja leikin . Yksi toimintaa, joka tarjoaa runsaasti pelin mahdollisuuksia esikoululaisten on camping . Onko pelissä sisällä tai ulkona aikuisen valvonnassa , esikoululaiset voivat harjoittaa retkeily pelejä, jotka tuovat niitäulkona ja sen asukkaita . Kalastus Game

Tämän pelin,johtaja tekeeonki kepillä , sitominennarun toisessa päässä ja liittämälläpieni magneettimerkkijonon loppuun . Leikkauksen jälkeen ulos 12 kalaa rakentaminen paperi ( noin 4 tuumaa pitkä ) ,johtaja tuopaperiliitin yli jokaisen kalan suusta ja siinäkalan maahan . Lapset vuorotellen ja yritä ” kiinni ” niin monta kalaa kuin mahdollista , jokainen lapsi saa viisi kertaa per vuoro . Pelaaja, joka saaliiteniten kalaa voittaa pelin .
Taskulamppu Pelit

Valaisimet ovat useinkeskeinen rooli yöllä camping seikkailuja . Vilkkuvalolle Kuvia,johtaja sammuttaavalot ( jos sisätiloissa ) , syttyytaskulamppu ja on lapset istua edessätyhjä seinä tai sisälläsisällä teltassa . Jos ulkona , lapset voi myös pelatapelin yölläaikuinen johtaja . Käyttämällätaskulamppu , lapset hahmottaa muotoja seinälle tai teltassa , kun taas muut pelaajat yrittävät arvatamuoto . Joslapsi arvaa oikein , hän saa vuoron . Kutenvaihtelu , lapset voisivat leikkiä joukkuetta ja pelatapeli kuin charades , jossajoukkue teki eniten pisteitä voittaa .
< P > Taskulamppu Tag pitää” tag ” osa peliä , mutta sen sijaan käyttää käsiään , ” Se ” pelaajalla ontaskulamppu ja saaliit muita lapsiasi paistaavalo niitä. Jos”se” poika ” tageja”pelaaja kolme kertaa , että pelaaja tulee uusi ” Se ” lapsi .
Karavaanarien Yhdistämisleikki

Lapset kokeile vastaavia kuvia eläimistä ja niiden kappaleidenkaravaanarien vastaava peli. Johtaja käsitteleeeläinlajeja leiriläiset voivat kohdata tai nähdä erämaassa ja mahtuu korttia eläinten jäljet ​​(tavaramerkit eläimet poistuvat , kun liikkeessä ) . Jos lapset on vaikeuksia tunnistaaeläin , joka jättiradan ,johtaja voi antaa vihjeitä . Lapset nostamaan kätensä , jos he voivat löytää oikea eläin .
Hungry Bear
< p> lapset teeskennellä nukahtaa ,Hungry Bear ilmeneevilli tässä pelissä . Johtaja valitsee yhden lapsi pelata” karhu ”, joka pyyhkäiseepiknikille , retkeily tai ruoka poispeitonlapset teeskennellä torkut . Jälkeen” karhu” raahaakohdepiilossa paikalla ,muut lapset ” herätä” ja yrittää tunnistaavarastettu tuote . Joslapsi tunnistaa oikeinPuuttuva ,” karhu” palaa ja laittaakohta takaisinpeiton . Lapsi, joka arvasi oikein sitten vuorollaan kuin” karhu ”. Jos kukaan ei oikein tunnistaapuuttuvan kohde , peli jatkuu alkuperäisen ” karhu ”.
Owl Hae

Lapset yritä löytää” hooting ” Pöllö Pöllö haku . Yhdellä poika pelaa” pöllö ”, kuten kaikki muut lapset peittämään silmänsä ,” pöllö ” vuotia ja alkaa hooting . Muut lapset avaamaan heidän silmänsä ja etsi” pöllö ” ; olisi kukaan löytää” pöllö ” sisälläjaetaan ajassa , peli jatkuu alkuperäisen ” pöllö . ” Jospelaaja löytää” pöllö ”, hän tulee uusi ” pöllö . ”
Peanut nakata
< p> edustavatreikäpuussa ,johtaja asettaaavoin laatikko pöydälle , sen ulospäin . Kuten ” oravia ”, lapset kokeile lasku maapähkinöitä reikään . Pelaaja, joka laskeutuueniten maapähkinöitä reikään voittaa pelin .

Vastaa